AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 Jeg har nå passert 35 og føler at det er på tide å legge om stilen litt. Jeg er fornøyd med stilen jeg har nå, men er redd for å se for ut som en som ikke klarer å gi slipp på ungdommen 😁. Hvordan vet jeg hva som er innafor? Anonymkode: 939a7...7eb
FrankDrebin Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 Jeg har brukt jeans og skjorte hele livet omtrent. Behagelig og praktisk, og det skriker ikke "midlivskrise".
Gjest Stella Rose Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 Når man har passert 30, bryr man seg ikke om hva som er innafor. Selv er jeg 40 om et par år og kler meg i noe ala dette
-jk- Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 Gi beng i alder og kle deg i hva du synes er fint. Jeg har passert 46 men bruker fortsatt aldri skjorte annet enn når jeg må bruke dress av en eller annen grunn Klart, akkurat den verste "tenåringsmoten" med saggebukser eller hullete jeans kan være greit å styre unna. Men det gjelder egentlig for alle alderstrinn 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå