Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en øyekrem som ikke koster så ALT for mye. Noen å anbefale? Bruker en gel fra Body Shop nå men er ikke helt fornøyd.

Noen kremer som forhindrer f.eks sorte "ringer" under øynene? Har hørt mye bra om Vichy sin øyekrem.

Forslag?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Mot mørke ringer er det kun en concealer som hjelper, til tross for hva produsentene lover. Fargen kommer som oftest av at huden er tynn, og blodårene skinner gjennom.

Billig og bra øyenkrem som gir masse fukt, er E-vitamin øyenkremen fra Body Shop.

Skrevet

Flott, har tenkt på den også og liker den serien til Body Shop. :)

Takk!

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg bruker Clarins sin "Baume Contour des Yeux" (ikke spør meg hvordan jeg uttaler det :wink: )

Den kostet ca 100 - 150. Inneholder 20 ml på tube. Veldig praktisk da det er "ny" krem som kommer ut av tuben. Den er veldig drøy også. Har hatt min snart i et halvt år.

Når du sjekker pris så sjekk også hvor mye du får for den prisen. Det er faktisk forskjell på 15 og 20 ml, dvs. 33%

Gjest Anonymous
Skrevet

den geleen du har skal i utganspunktet ikke gi sååå mye fukt, da må du velge krem, den er mer oppfriskende mot hovne øyne osv...men kjempegod,så kombiner den med en krem (som nevnt vitamin e) :)

Skrevet

Almay sin øyekrem er helt super. Jeg er veldig fornøyd med den og vil ikke ha noen andre. Anbefaler den derfor gledelig videre... :-)

Skrevet

Prøv Vitamin E øyekremen (rosa tube) fra Body Shop! Den er jeg ihvertfall kjempefornøyd med. :-)

Skrevet

Jeg har brukt øyegeleen fra Vichy i noen år nå, og den er utrolig deilig! Virker litt kjølende og beroligende, og trekker fort inn i huden. Anbefaler også rensekremen, tonic, oligo25 og det nye "ansiktsvaskeskummet" oligo.... Utrolig bra serie! Jeg har blandingshud, og var mye plaget med veldig tørr hud på kinnene og fet hud i panna, nese og hake før, men nå har dette jevnet seg ut. Kviser er og så og si historie! :-)

Skrevet

Veldig bra. Da skal jeg kjøpe den Vitamin E og prøve den. Kan den brukes før man legger på sminke f.eks? Den geleen bruker jeg bare på natten for den blir så "klissete" så jeg kan ikke legge på sminke etterpå.

Gjest Gjesta
Skrevet

Den har samme konsistens som normale kremer, så du kan bruke (litt) under sminken uten problemer.

Skrevet

Jeg bruker body shop sin c-vitamin øyekrem :) Kjempedeilig og oppfriskende på trøtte øyne! har du prøvd den? bruker forresten en del av de andre produktene i samme serien :)

Skrevet

Total Eye Care fra Dermalogica. Ingen over, ingen ved siden! :)

Skrevet

Har ikke prøvd noe fra c-vitamin serien men leste endel om den i dag. Høres veldig bra ut, kanskje jeg skal prøve den neste gang. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Hvem vet hva en øyekrem egentlig skal gjøre, men liker den fra E-vitamin jeg også :)

Tror også jeg skal prøve c-vitamin neste gang. Fordi..tja, merker ikke noe forskjell på øyekrem-bruk. Kanskje jeg er for ung.

Skrevet

Merker ikke sånn voldsom forskjell jeg heller men greit å forebygge fine linjer og poser tenker jeg. Er i det siste jeg har begynt å bruke øyekrem, har ikke brydd meg mye om det før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...