Gå til innhold

Er det lov å ha flere brukere her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 672dc...f24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om de som styrer med forumet her kanskje ikke liker det, så kan det være ganske vanskelig å gjøre noe med i praksis.  

Jeg har iallefall lagt merke til en sullik som til stadighet oppretter nye brukere, velger å slette seg (eller blir fjernet, på grunn av regelbrudd) og dukker opp igjen kort tid seinere med ett annet brukernavn. Denne personen henger som regel i nøyakig de samme trådene hele tiden, og skriver om de nøyaktig samme tingene hele tiden. I tillegg til at h*n tidligere har publisert lister over samtlige  brukernavn h*n noensinne har benyttet seg av her på Kvinneguiden. Kort tid seinere dukker h*n opp igjen og igjen og igjen og igjen, og veksler mellom disse forskjellige brukernavnene sine. Alle og enhver skjønner jo selvfølgelig at dette er snakk om EN person, men som opererer mellom FLERE forskjellige brukernavn.

:raven: 

Anonymkode: 8200a...93e

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om de som styrer med forumet her kanskje ikke liker det, så kan det være ganske vanskelig å gjøre noe med i praksis.  

Jeg har iallefall lagt merke til en sullik som til stadighet oppretter nye brukere, velger å slette seg (eller blir fjernet, på grunn av regelbrudd) og dukker opp igjen kort tid seinere med ett annet brukernavn. Denne personen henger som regel i nøyakig de samme trådene hele tiden, og skriver om de nøyaktig samme tingene hele tiden. I tillegg til at h*n tidligere har publisert lister over samtlige  brukernavn h*n noensinne har benyttet seg av her på Kvinneguiden. Kort tid seinere dukker h*n opp igjen og igjen og igjen og igjen, og veksler mellom disse forskjellige brukernavnene sine. Alle og enhver skjønner jo selvfølgelig at dette er snakk om EN person, men som opererer mellom FLERE forskjellige brukernavn.

:raven: 

Anonymkode: 8200a...93e

Det var egentlig derfor jeg lurte, har lagt merke til det samme som deg.

TS

Anonymkode: 672dc...f24

Skrevet

Nei

Anonymkode: 73c26...c61

Skrevet

Det er kanskje ikke det du spør etter, men man kan ha flere brukere samtidig. Man har imidlertid ikke lov til å veksle mellom disse brukerne (og AB) i samme tråd, og på den måten framstå som flere personer, mens det man egentlig gjør er å diskutere med seg selv.

Man har også lov til å bytte brukernavn, men bare en gang per år. Det som er vanskeligere å følge opp, er hvis noen gjentatte ganger sletter seg og oppretter ny bruker. Man får ikke slettet seg hvis man har tidsbegrensede advarsler på seg. 

Jeg har også lagt merke til «enkelte» brukere, og mitt beste råd er å ignorere, så slipper man å ergre seg ;) Åpenbare regelbrudd kan rapporteres. Brukere blir jo utestengt hvis de oppfører seg idiotisk nok mange nok ganger og stiller seg heeeelt uforstående til de advarslene de får, til tross for at de påstår at de aaaaaldri har gjort noe galt, og at KG bare er ute etter å kneble ytringsfriheten. :sarkasme: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Ullvott said:

Jeg har også lagt merke til «enkelte» brukere, og mitt beste råd er å ignorere, så slipper man å ergre seg ;) Åpenbare regelbrudd kan rapporteres. Brukere blir jo utestengt hvis de oppfører seg idiotisk nok mange nok ganger og stiller seg heeeelt uforstående til de advarslene de får, til tross for at de påstår at de aaaaaldri har gjort noe galt, og at KG bare er ute etter å kneble ytringsfriheten. :sarkasme: 

Lurer på om det er ærligheten eller selvinnsikten det skorter på hos vedkommende. :laugh:

Anonymkode: 10bd1...f65

• Liker 2
Skrevet

Slettes trådene om man sletter brukeren ?

Anonymkode: f9ecb...347

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Slettes trådene om man sletter brukeren ?

Anonymkode: f9ecb...347

Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...