Gå til innhold

Tips til fuktighetskrem ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken fuktighetskrem bruker du til ansiktet? Jeg har kombinert hudtype. Både tørr, fet, fuktfattig, + kviser osv. Sliter veldig med at jeg blir fort blank i huden også. Jeg har funnet ut at produkter som er for min hudtype og liksom skal funke, funker ikke særlig bedre enn andre kremer som er f.eks for normal hud. Til en viss grad da. Så jeg bare lurer på om noen har en fuktighetskrem å annbefale som man får kjøpt i butikk. Typisk fra vita, apoteket eller andre butikker. Skriv gjerne hvilken fuktighetskrem du bruker ( eller anbefaler) og hvor gammel du er 😊 

- jente 22 

Anonymkode: 46d77...cff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The ordinary natural moisturizing factors + ha :) kjøpt på HM, men selges i flere norske nettbutikker. Billig, og den funker!

Har også kombinert hud med både fete og tørre partier, fuktfattig, lett for å få urenheter. Bruker niacinamide serum under på dagen og salisylsyre på kvelden, fra samme merke. Har hjulpet huden min betraktelig. 

Kvinne, 30.

Anonymkode: cd3bb...d86

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

The ordinary natural moisturizing factors + ha :) kjøpt på HM, men selges i flere norske nettbutikker. Billig, og den funker!

Har også kombinert hud med både fete og tørre partier, fuktfattig, lett for å få urenheter. Bruker niacinamide serum under på dagen og salisylsyre på kvelden, fra samme merke. Har hjulpet huden min betraktelig. 

Kvinne, 30.

Okei :)  de selger den på H&M i butikk? :) 

-TS

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Okei :)  de selger den på H&M i butikk? :) 

-TS

Ja, vet ikke om alle HM har tatt inn merket, men jeg har kjøpt alle mine produkter i butikk. :)

Skrevet

Jeg må skrive under på the ordinary. Akkurat startet på dette selv. Tar litt tid å sette seg inn i. Har kombinert hud som også er dehydrert. 

Anonymkode: 8c802...f78

Skrevet

Bruker Nivea Soft og Svanes vitaminkrem fra apoteket. Tåler veldig få kremer. 

Skrevet

Skin smoothing cream fra Dermalogica. Bestilles på nett og er dyr, men veldig bra for blandingshud og sensitiv hud. 

Anonymkode: d9f46...894

Skrevet

Jeg bruker denne - fra Nivea! Etter mange år med prøving og feiling av både dyrt og rimelig, er dette faktisk en av de beste fuktighetskremene jeg har prøvd. Har voksen blandingshud som av og til blir dehydrert, sist vinter brukte jeg utgaven beregnet på tørr hud, men nå holder det fint med den til normal hud. 

Skrevet

Som dagkrem Matis purete shine control puryfing care cream. Synes den er super. Sammen med serum gir den nok fukt, uten å gjøre meg blank i huden. Som nattkrem bruker jeg Estèe Lauder Night Wear Plus for kombinert hud som gir supert med fukt. Andre kremer jeg bruker iblandt når jeg ikke bruker disse og er super fornøyd med er Emergin C Scientific Organics Phytocell cream som fungerer bra både som dag og nattkrem, gir godt med fukt, uten å bli for blank. 

Anonymkode: 05a4d...b31

Skrevet

Synes yves rocher sine er bra. 

Ellers decleor.

og Clarins.

Anonymkode: d4caa...92d

• 2 uker senere...
Skrevet

Fillorga timefiller mat. For voksen blandingshud. Blir mye mindre fet og bank i huden av den. Syns dog den ikke er fullt så god på frukt, så bruker serum og toner under. Og primer oppå. Og setting pudder og spray til slutt.

Anonymkode: f4bc8...7bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...