Gå til innhold

Giftig feminitet(toxic femininity) er værre enn Toxic Masculinity

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Maskulinitet er bra. For alle. Det er produktivt, det får deg til å gjøre noe praktisk. Hva gjør femininitet utenom å putte sminke å bare prate frem til ingenting?. Maskulinitet er bedre.

En ting vikingene gjorde rett var å skammeligjøre feminine menn. Med mindre man er homo(isåfall er det bedre å være for maskuline verdier selv om anal sex har høyest aids risiko over vaginal sex), hva slags nytte verdig har samfunnet med massivt femininitet?.

Altså jeg har forstått vitsen om det handlet om "Toxic anger" altså å være voldelig er ille. Men maskulinitet handle om å faktisk gjøre noe nytte for seg. Bare sabla feminister som prøver å knytte opp noe bra og si at det er en overdrevent maskulinitets kultur som å se på trucksjåførerer og det å være mann. Jeg mener er mer komiskt enn giftig.

Hvis noe er giftig så er det dette. Er mye værre om du spør meg. Foretrekker heller giftig mandighet over giftig femininitet når som helst. Jeg mener du må snakke om folk om noe så sier ikke gå full truck, blanding men helst mest gifting maskulinitet over feminine om du spør meg fordi det er slik du får til noe produktivt og arbeider istedet for å bruke så mye tid på sutring (Som er ironisk fordi jeg gjør det nå) men du ser poenget. Jeg bare sutrer nå for å vise et poeng. Jeg er ikke produktivt nå. Men om man gjorde noe i virkeligheten, boom problem løst

Endret av Roni8329

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...