AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 Kjæresten min blir veldig fort hard, men straks han går ned på meg så visner hele ståpikken bort. Blir fort hard igjen, men betyr det at han ikke tenner på å slikke meg? Han gjør det frivillig hver dag, men det blir litt turn off for meg når jeg føler at han ikke nyter det. Kan det at han mister ereksjonen ha en annen forklaring? Når jeg suger han, blir jeg veldig våt, fordi det tenner meg å se han nyte det. Anonymkode: 5bdcb...a1f 2
Katten.2.0 Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 Ereksjonen kan gå bort om man konsentrerer seg. Jeg er f.eks. ikke hard når jeg binder jenta fast, siden jeg fokuserer på at tauet skal være rett type stramt, til tross for at jeg er utrolig kåt. På samme måte er jeg ikke hard om jeg gjør noe nytt under oralsex siden fokuset mitt er rettet mot å tolke hennes signaler. Kåthet er ikke ensbetydende med ereksjon. 30
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 Det er nok av samme grunn som at jeg ikke klarer å få orgasme mens jeg suger kuk. Det handler bare om fokus. Anonymkode: 0933e...2b8 13
Bubo Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 Han er mann! Konsentrerer seg om en arbeidsoppgave av gangen 😀 Sånn er vi 12
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #5 Skrevet 5. september 2018 Han konsentrerer seg bare om det, og kan fremdeles være kåt selv om den ikke står. Selv takler jeg ikke 69, for jeg klarer ikke fokusere på å suge bra og å bli slikket samtidig. Selv om jeg er kåt og sikkert også våt når jeg gir en blowjob så er det ikke da det dunker hardest i underlivet, da er jeg helt oppslukt i hans nytelse. Anonymkode: ad10f...2ca 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #6 Skrevet 5. september 2018 Som det sies over, kan godt være kåt uten full ereksjon. Selv mister jeg aldri ereksjonen i en slik setting, vil heller si tvert i mot, sikkert et spørsmål om fokus som andre har erfaring med. Dersom dere er et ungt par er han kanskje litt usikker, tviler på at han mangler lyst. Anonymkode: d94ff...70b 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #7 Skrevet 5. september 2018 Du kan muligens være litt mer oppmerksom på din personlige hygiene? Anonymkode: 31bda...ba1 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #8 Skrevet 5. september 2018 39 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Kåthet er ikke ensbetydende med ereksjon. Kan skrive under på dette, har mistet ereksjonen når jeg har konsentrert meg om å gi henne nytelse med andre ting enn selve pikken min. Hun har også lekt med analen min og prostataen min og da har jeg mange ganger mistet ereksjonen. Ikke tenk over at den skal være stiv som en påle i alle seksuelle situasjoner,. Det viktigste er at den er stiv når den er i bruk. Anonymkode: e3dcd...ccf 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #9 Skrevet 5. september 2018 Det er godt mulig at han ikke nyter det på samme måte som du liker å suge. Folk tenner på forskjellige ting. Legger du press på han, eller er det en forventning om at han "må" og "bør" av en eller annen grunn så vil det garantert være turnoff selv om han kanskje i utgangspunktet liker det veldig godt. Anonymkode: 9078a...048
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 5. september 2018 #10 Skrevet 5. september 2018 Mye bullshit her så langt. Dersom han virkelig tente på å slikke mus, ville han vært hard. Ståpikk er ikke noe som krever konsentrasjon, så man kan fint konsentrere seg om noe man tenner på, og samtidig opprettholde en ereksjon. Var det ikke sånn, ville vi også blitt slappe når vi knuller, siden vi da "konsentrerer oss om å knulle". Bare tull, så klart. Greia er at han tenner ikke på det. Det trenger riktignok ikke bety at han har noe imot det, men det er ikke museslikking som får ham i gang. Hadde det å slikke mus vært en greie for ham, ville han vært stiv som en stokk underveis.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #11 Skrevet 5. september 2018 3 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev: Mye bullshit her så langt. Dersom han virkelig tente på å slikke mus, ville han vært hard. Ståpikk er ikke noe som krever konsentrasjon, så man kan fint konsentrere seg om noe man tenner på, og samtidig opprettholde en ereksjon. Var det ikke sånn, ville vi også blitt slappe når vi knuller, siden vi da "konsentrerer oss om å knulle". Bare tull, så klart. Greia er at han tenner ikke på det. Det trenger riktignok ikke bety at han har noe imot det, men det er ikke museslikking som får ham i gang. Hadde det å slikke mus vært en greie for ham, ville han vært stiv som en stokk underveis. Da regner jeg med at du mener at man kun får ståpikk om man er tent og? så at en kvinne som voldtar en mann ved å tvinge han til å ha samleie ikke er mulig? Det at tenning = ereksjon er en utrolig gammeldags holdning og holder ikke rot i virkeligheten. Det er fullt mulig å stimulere frem en ereksjon hos noen som ikke er tent eller har lyst over hodet. Er ikke alle kvinner som blir gjennomvåte i trusa av å bli kåte heller, men de kan oppleve å bli våte og "klare" selv uten å være kåte. Du bør virkelig undersøke dette før du uttaler deg så bastant, kanskje ta en prat med noen sexologer eller annet fagfolk? Er jo ikke rart at det er så mange som er usikre på dette når enkelte kommer med usannheter som du gjør her. Anonymkode: 412b3...2b9 12
studerende Skrevet 5. september 2018 #12 Skrevet 5. september 2018 Menn kan bli harde uten å være tent og de kan være slappe selv om de er tent. Ville ikke lagt så mye i det. 8
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 5. september 2018 #13 Skrevet 5. september 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: Da regner jeg med at du mener at man kun får ståpikk om man er tent og? så at en kvinne som voldtar en mann ved å tvinge han til å ha samleie ikke er mulig? Det at tenning = ereksjon er en utrolig gammeldags holdning og holder ikke rot i virkeligheten. Det er fullt mulig å stimulere frem en ereksjon hos noen som ikke er tent eller har lyst over hodet. Er ikke alle kvinner som blir gjennomvåte i trusa av å bli kåte heller, men de kan oppleve å bli våte og "klare" selv uten å være kåte. Du bør virkelig undersøke dette før du uttaler deg så bastant, kanskje ta en prat med noen sexologer eller annet fagfolk? Er jo ikke rart at det er så mange som er usikre på dette når enkelte kommer med usannheter som du gjør her. Anonymkode: 412b3...2b9 Da regner du med feil, og resten av innlegget ditt blir bare poengløst ræl hvor du krangler med din egen stråmann. Endret 5. september 2018 av HerrBæsjerumpehull
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #14 Skrevet 5. september 2018 6 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev: Da regner du med feil, og resten av innlegget ditt blir bare poengløst ræl hvor du krangler med din egen stråmann. Krangler med min egen stråmann? Det var jo du som mente at om han virkelig tenner på noe så vil han forholde seg hard når man utfører den handlingen? Jeg bare poengterte at dette ikke holder mål, for tenning i seg selv er ikke alltid nok for å opprettholde en ereksjon! Nå må du sette deg ned og reflektere litt mer over hva som faktisk ble formidlet her før du begynner å beskylde andre for å bruke hersketeknikker. Anonymkode: 412b3...2b9
frekvens Skrevet 5. september 2018 #15 Skrevet 5. september 2018 29 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev: Mye bullshit her så langt. Dersom han virkelig tente på å slikke mus, ville han vært hard. Ståpikk er ikke noe som krever konsentrasjon, så man kan fint konsentrere seg om noe man tenner på, og samtidig opprettholde en ereksjon. Var det ikke sånn, ville vi også blitt slappe når vi knuller, siden vi da "konsentrerer oss om å knulle". Bare tull, så klart. Greia er at han tenner ikke på det. Det trenger riktignok ikke bety at han har noe imot det, men det er ikke museslikking som får ham i gang. Hadde det å slikke mus vært en greie for ham, ville han vært stiv som en stokk underveis. Mesteparten av pisspreiket er det du som kommer med. 14
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #16 Skrevet 5. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok av samme grunn som at jeg ikke klarer å få orgasme mens jeg suger kuk. Det handler bare om fokus. Anonymkode: 0933e...2b8 Dette Anonymkode: 945cd...fda
zaco Skrevet 5. september 2018 #17 Skrevet 5. september 2018 Tipper at han bare er usikker. Du kan forsøke å be han om å legge seg slik til at du kan runke han mens han slikker, kanskje trenger han det for å slappe av og nyte mer selv.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #18 Skrevet 5. september 2018 Det gir han kanskje ikke så mye å slikke deg Anonymkode: fda2a...608
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #19 Skrevet 5. september 2018 54 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev: Mye bullshit her så langt. Dersom han virkelig tente på å slikke mus, ville han vært hard. Ståpikk er ikke noe som krever konsentrasjon, så man kan fint konsentrere seg om noe man tenner på, og samtidig opprettholde en ereksjon. Var det ikke sånn, ville vi også blitt slappe når vi knuller, siden vi da "konsentrerer oss om å knulle". Bare tull, så klart. Greia er at han tenner ikke på det. Det trenger riktignok ikke bety at han har noe imot det, men det er ikke museslikking som får ham i gang. Hadde det å slikke mus vært en greie for ham, ville han vært stiv som en stokk underveis. Individuelle forskjeller, mann. Anonymkode: 11f0e...07f 1
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 5. september 2018 #20 Skrevet 5. september 2018 (endret) 47 minutter siden, AnonymBruker said: Krangler med min egen stråmann? Det var jo du som mente at om han virkelig tenner på noe så vil han forholde seg hard når man utfører den handlingen? Jeg bare poengterte at dette ikke holder mål, for tenning i seg selv er ikke alltid nok for å opprettholde en ereksjon! Nå må du sette deg ned og reflektere litt mer over hva som faktisk ble formidlet her før du begynner å beskylde andre for å bruke hersketeknikker. Anonymkode: 412b3...2b9 Så vis meg hvor jeg sa at det motsatte gjelder, at om en mann har ereksjon betyr det automatisk at han er tent og liker det, og at menn derfor liker å bli voldtatt hvis de får ereksjon. Vis meg hvor jeg så mye som insinuerte det, så skal jeg behandle ditt bidrag som noe annet enn en gigantisk stråmann. Jeg tror det er du som trenger å reflektere litt over hva folk faktisk skriver, så slipper du å "regne med" så mye, og kaste bort tiden sin på å skrive lange, innholdsløse innlegg hvor du krangler med deg selv. Endret 5. september 2018 av HerrBæsjerumpehull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå