Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg tror på at det er mer mellom himmel og jord, men har blokkert alt som har med det å gjøre fordi jeg vil ikke se, vil ikke høre. Så har aldri opplevd noe, frem til nå. I går kveld så jeg en brun skygge bevege seg bortover gangen. Tenkte ikke noe mer over det. I natt våknet jeg og reiste meg så vidt opp i senga, så en brun skygge bevege seg bortover gulvet igjen. La meg ned, så på klokken og sovnet. Så våkner jeg 20 minutter etterpå og ser så vidt et omriss av en person står nede ved sengen min. Og da friket jeg ut. Pakket hode og kropp godt inn i dyne for å si det sånn. Følte ikke noe negativ energi, men blir jo redd. 

Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, måtte bare dele siden det er flere som har sånne opplevelser. Vil være rasjonell og logisk, f.eks tenke at hinnen på øyet mitt som tuller. Men skjedde flere ganger, og samme brune fargen. Hva mener dere?Hvordan får jeg det vekk om det er en ånd? Og hvorfor viser de seg når jeg ikke vil se? 

Anonymkode: 21ab5...ded

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett på et lite nattlys, så skal du se at alt er borte. 

• Liker 1
Skrevet

Det er ekkelt men ikke farlig.  Du kan sende det energi om du bruker hjertet ditt  og kan be det om å vise deg hvorfor du er der så vil de med tiden prøve å kommunisere det de ønsker,  eller sende de inn i lyset og si at deres jobb i denne dimensjonen er gjort og be de gå. Vær streng men med hjertet  

Anonymkode: 10102...952

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg tror på at det er mer mellom himmel og jord, men har blokkert alt som har med det å gjøre fordi jeg vil ikke se, vil ikke høre. Så har aldri opplevd noe, frem til nå. I går kveld så jeg en brun skygge bevege seg bortover gangen. Tenkte ikke noe mer over det. I natt våknet jeg og reiste meg så vidt opp i senga, så en brun skygge bevege seg bortover gulvet igjen. La meg ned, så på klokken og sovnet. Så våkner jeg 20 minutter etterpå og ser så vidt et omriss av en person står nede ved sengen min. Og da friket jeg ut. Pakket hode og kropp godt inn i dyne for å si det sånn. Følte ikke noe negativ energi, men blir jo redd. 

Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, måtte bare dele siden det er flere som har sånne opplevelser. Vil være rasjonell og logisk, f.eks tenke at hinnen på øyet mitt som tuller. Men skjedde flere ganger, og samme brune fargen. Hva mener dere?Hvordan får jeg det vekk om det er en ånd? Og hvorfor viser de seg når jeg ikke vil se? 

Anonymkode: 21ab5...ded

Fortell hvordan en "blokkerer" slikt, hvilke mekanismer som er i spill, hva denne "blokkeringen" er og hvordan en opplever og vet at det er "negativ energi" ute og går?

Anonymkode: 31933...86b

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ekkelt men ikke farlig.  Du kan sende det energi om du bruker hjertet ditt  og kan be det om å vise deg hvorfor du er der så vil de med tiden prøve å kommunisere det de ønsker,  eller sende de inn i lyset og si at deres jobb i denne dimensjonen er gjort og be de gå. Vær streng men med hjertet  

Anonymkode: 10102...952

Hva slags energi er det og hvordan sender man dette fra hjertet?

Anonymkode: 31933...86b

Skrevet

Det er iallfall garantert ikke en ånd, så ville nok startet med å sjekke synet mitt. Når det er sagt så er det ikke uvanlig å hallusinere eller ha synsforstyrrelser når man akkurat har våknet/er i halvsøvne, så det trenger ikke være noe å gå til lege med. 

Men legg bort overtroen din litt og lytt på kroppen din heller i tilfelle det kan være et symptom på noe.

• Liker 1
Skrevet

Tror heller at hjernen vår spiller oss et puss, der vi får signaler om at vi ser noe som egentlig ikke er der.  litt som en drom bare at du er våken.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...