AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 Jeg fikk tilbud av min leder i går på telefonen om å ha en fast dag med en annen kollega. 1.november mister jeg en god fastplass jeg har hatt i 2 år men det er en bit jeg ikke kan gjøre så mye med. Jeg jobber 10% med tilkalling i dag selv om jeg er kontraktfesta 14%. Har ingenting i mot selve jobben men er i opposisjon til min leder da vedkommende aldri vil finne folk ved sykdom. Jeg har derfor i lang tid prøvd å finne meg ny arbeidsgiver og annet arbeid jeg vet jeg vil trives med uten hell. Pr dags dato vil det si at om jeg takker ja til den ene faste dagen vil jeg ha 6.5 timers dag + den ene timen fram til 1.november pr dag. Lederen mmin vil også at jeg skal skrive under på lønnstilskudd innen den 10.sept da det var fint om de fikk inn dette fortest mulig. Skal jeg si til min leder at jeg søker meg til andre områder innen bransjen jeg jobber med i dag eller si takk og amen til et jobbtilbud jeg ikke vil være helt tilfreds med. Vet det er lettere å få ny jobb mens man er i jobb allerede? Anonymkode: 27bf9...6db 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 Jeg har jobbet tilsammen 50% i vikariater der jeg jobber. Mener jeg burde fått tilbud om 30%, eller har jeg for høye forventninger? Anonymkode: 27bf9...6db
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 Mye bedre med litt jobb enn ingen jobb. Takk ja og stå på for å få gode referanser. Du kan søke videre i mellomtiden uten å si det til noen før du evt. får et nytt jobbtilbud. Anonymkode: d76f5...614
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå