Gå til innhold

Hvordan vet man hvilken farge man kler med leppestiften?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser så mange fine bilder med leppestift og kjøper samme produkt og farge selv  men når det kommer på mitt fjes ser fargen helt annerledes ut. Forstår at det sikkert har med hudtone og kanskje hårfarge og tannfarge å gjøre? Men nå har jeg kjøpt omtrent hele fargespekteret 30-40 lipsticks og vet ikke om det bare er fordi det er uvant men syntes jeg enten ser ut som en klovn med røde og rosa toner, eller død og emo med nude og brune toner. 

Hvordan vite hva jeg kler? 

En annen ting er at de leppestiftene jeg har klumper og striper seg (wet) eller tørker og flakker av (matte), er ikke leppestift noe for mine lepper eller er det fordi jeg kjøper billige merker? Evn hvilke merker anbefales? 

Anonymkode: 4fa88...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må gjerne kjøpe etter hudtone ja. Mange dårlige leppestifter. Jeg har to favoritter. De vanlige fra Rimmel  (vita) og Mac Mehr. Disse er kremet og matte, men holder seg godt uten å tørke ut. Jeg har også en Mac primer som jeg bruker under for enda bedre hold og som hjelper på å holde leppene hydrerte. Jeg sliter skikkelig med tørre lepper. Uansett årstid. Eksfolierer dem og sover med en god leppemaske eller pomade :) og kyss alltid på et papir for å få av overflødig leppestift.

Åssen hudtone har du og bruker du ellers foubdtation f eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fordi du synes det er uvant. Du får spørre en ærlig venn? Du kan helt sikkert bruke både rød, rosa og nude.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...