Gå til innhold

Vil prøve gruppesex, hvem og hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har begynt å bli litt nyskjerrig på gruppesex og tror det er noe jeg kunne tenkt meg å prøve. Jeg har kjæreste og han hinter smått til å prøve med kompisen hans og dama til kompisen. Jeg vet ikke helt om jeg vil med noen vi kjenner da jeg kan se for meg at jeg kanskje kan bli sjalu når kjæresten min skal ha seg med en jente som vi støtt og stadig omgås med. Jeg skjønner heller ikke helt hvem som skal ha sex med hvem og gjøre ting med hvem haha. Er det normalt at guttene gjør ting på hverandre? Eller er det bare jentene som gjør ting forran guttene og jente/gutt sex? Vil noen dele erfaringer?

Er det kleint? Var det med noen dere kjente (venner o.l) eller fremmede fra byn? Hvordan var fordelingen med hvem som hadde seg med hvem og ble det klumsete og kleint?

Jeg er litt noob men nyskjerrig og jeg elsker å gjøre nye ting i senga 😋

Anonymkode: 9fe35...274

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør ikke gjøre det med noen man kjenner og omgås. Dra på swingersklubb, swingersfester (finnes nettverk for dette) eller søk etter deltakere  på nakenprat, fetlife , tinder osv :)

Anonymkode: 2de13...e5b

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har begynt å bli litt nyskjerrig på gruppesex og tror det er noe jeg kunne tenkt meg å prøve. Jeg har kjæreste og han hinter smått til å prøve med kompisen hans og dama til kompisen. Jeg vet ikke helt om jeg vil med noen vi kjenner da jeg kan se for meg at jeg kanskje kan bli sjalu når kjæresten min skal ha seg med en jente som vi støtt og stadig omgås med. Jeg skjønner heller ikke helt hvem som skal ha sex med hvem og gjøre ting med hvem haha. Er det normalt at guttene gjør ting på hverandre? Eller er det bare jentene som gjør ting forran guttene og jente/gutt sex? Vil noen dele erfaringer?

Er det kleint? Var det med noen dere kjente (venner o.l) eller fremmede fra byn? Hvordan var fordelingen med hvem som hadde seg med hvem og ble det klumsete og kleint?

Heihei. Jeg er gutt. Jeg og kjæresten min har hatt gruppesex med et vennepar av oss, flere ganger😉. Det var for oss meget vellykket. Ikke noe kleint og vi snakket om det etterpå, både det som var deilig og nye ting vi vil teste ut😉. Nå har vi sex, 1-2 ganger i uken. Vi har sex med alle, min venninne har sex med dama mi og jeg og kameraten har sex med hverandre. Jeg å kameraten min får ekstremt mye ut av det, fordi vi har prostata som gir bare himmelske orgasmer. Damene får også mye ut av sex med hverandre. Vi har også sef partnerbytte, alt er utrolig deilig og null flaut😉😊

Anonymkode: b4f48...c35

• Liker 4
Skrevet

Vil bare si at jeg og kona har det som en felles fantasi og ha sex med et annet par. Hun ønsker å prøve å ha sex med en kvinne og hadde nok hatt sex med den andre mannen også. For min del er det og se henne ha sex med både en kvinne og en mann som tenner meg mest.

I tillegg så kunne jeg tenkt meg å ihvertfall ha oralsex med mannen i paret, og utført det på henne også. Analsex med en annen mann er ute av komfortsonen min nå, men om den hadde endret seg når vi hadde vært der er noe annet.

Men ser ikkje for meg å gjøre dette med noen som allerede er et vennepar av oss.

Anonymkode: ce9e1...5f1

Skrevet

Vi har fått med oss en gutt til med mangler en dame. Men vi ønsker også å prøve ut dette.

Anonymkode: fed6d...ade

Skrevet
På 5.9.2018 den 0.18, AnonymBruker skrev:

. Jeg skjønner heller ikke helt hvem som skal ha sex med hvem og gjøre ting med hvem haha. Er det normalt at guttene gjør ting på hverandre? Eller er det bare jentene som gjør ting forran guttene og jente/gutt sex? Vil noen dele erfaringer?

😋

Her er det mange muligheter, og det kommer jo an på hva dere har lyst til. Det er lurt å snakke om dette på forhånd. Jeg har prøvd både med fremmede fra nett, da snakker man gjerne på forhånd om hvem som er interessert i lek mellom samme kjønn, på klubb, da skjer det mer spontant, og man føler seg frem, og med venner. Liker best å leke med venner vi kjenner godt, det blir en helt annen flyt og god atmosfære enn med fremmede. Går på klubb/nett mest for spenningens del, og for å potensielt bli bedre kjent med de det klaffer godt med. 

Anonymkode: 006c1...ee1

Skrevet
På ‎05‎.‎09‎.‎2018 den 0.18, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke, d er bare såååååååå digg om dere finner tonen. Har prøvd selv med kusina mi og hennes type, ingenting var planlagt men bare skjedde på hyttetur. Var vel egentlig dama mi og kusina mi som starta med kyssing og så bare utarta det seg. Om du vil prøve med ukjente........danijwwalfakrølllivedotno.......vi er i begynnelsen av 20 åra....

Anonymkode: 70f50...7dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...