Gå til innhold

Noen her som har kjennskap til MOOC ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ???

Anonymkode: 0d69f...e96

Skrevet

Jeg har! Har tatt mange. På Coursera og EdX. Supert tilbud, noen av verdens beste universiteter deltar. Kvaliteten varierer, fra noen av verdens beste forelesere og forskere, de som skriver lærebøkene - til de som ikke har de helt store pedagogiske evnene (de har man vel på harvard og Stanford også...). 😜 

Jeg har ikke betalt for å ta formelle eksamener så man får credits eller andre løsninger slik at man kan få det på CVen mer formelt, har ikke hatt behov for det. 

Anonymkode: b184c...9a5

Skrevet

Har begynt på mange, ikke fullført noen 😛 Har aldri brukt dem til noe, har tatt de mer for min egen del (de dekker en del ting jeg har nytte av på jobb). 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har! Har tatt mange. På Coursera og EdX. Supert tilbud, noen av verdens beste universiteter deltar. Kvaliteten varierer, fra noen av verdens beste forelesere og forskere, de som skriver lærebøkene - til de som ikke har de helt store pedagogiske evnene (de har man vel på harvard og Stanford også...). 😜 

Jeg har ikke betalt for å ta formelle eksamener så man får credits eller andre løsninger slik at man kan få det på CVen mer formelt, har ikke hatt behov for det. 

Så gøy !!! Takk for svar ! Ok hvordan går man frem ? Jeg fant et kurs på stanford sine sider. Mottar man altså studiepoeng - som kan feks inngå i en bachelor ???? Er du fornøyd ? Fungerer det bra ?  Fortell fortell !!! Så artig ! Takk 

Skrevet

Er coursera og edX apper eller hjemmesider? 

Skrevet

Ok så de er jo gratis frem mot eksamen og diplom/credits da ;)

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er coursera og edX apper eller hjemmesider? 

Det er begge nettportaler for kurs og studier fra høyskoler og universitet internasjonalt som tilbyr gratis nettstudier. 

Anonymkode: 73c96...92b

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er begge nettportaler for kurs og studier fra høyskoler og universitet internasjonalt som tilbyr gratis nettstudier. 

Anonymkode: 73c96...92b

Lastet ned appene :) 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så gøy !!! Takk for svar ! Ok hvordan går man frem ? Jeg fant et kurs på stanford sine sider. Mottar man altså studiepoeng - som kan feks inngå i en bachelor ???? Er du fornøyd ? Fungerer det bra ?  Fortell fortell !!! Så artig ! Takk 

Du *kan* få amerikanske credits, for noen kurs (absolutt ikke alle), men da må du betale for det (ganske dyrt). Om du kan få dem godkjent som del av en norsk grad vet jeg ikke, det er sannsynligvis ikke bare enkelt. 

Jeg synes det fungerer bra læringsmessig, for meg passer nettstudier bra. Det er sikkert ikke noe for alle. Men du får altså på ingen måte en gratis universitetsutdannelse fra eliteuniversiteter! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...