AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 https://www.nrk.no/norge/ta-stanford-kurs-helt-gratis-1.11104924 Anonymkode: 0d69f...e96
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 Ingen ??? Anonymkode: 0d69f...e96
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 Jeg har! Har tatt mange. På Coursera og EdX. Supert tilbud, noen av verdens beste universiteter deltar. Kvaliteten varierer, fra noen av verdens beste forelesere og forskere, de som skriver lærebøkene - til de som ikke har de helt store pedagogiske evnene (de har man vel på harvard og Stanford også...). 😜 Jeg har ikke betalt for å ta formelle eksamener så man får credits eller andre løsninger slik at man kan få det på CVen mer formelt, har ikke hatt behov for det. Anonymkode: b184c...9a5
Mhmjadda Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 Har begynt på mange, ikke fullført noen 😛 Har aldri brukt dem til noe, har tatt de mer for min egen del (de dekker en del ting jeg har nytte av på jobb).
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #5 Skrevet 5. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har! Har tatt mange. På Coursera og EdX. Supert tilbud, noen av verdens beste universiteter deltar. Kvaliteten varierer, fra noen av verdens beste forelesere og forskere, de som skriver lærebøkene - til de som ikke har de helt store pedagogiske evnene (de har man vel på harvard og Stanford også...). 😜 Jeg har ikke betalt for å ta formelle eksamener så man får credits eller andre løsninger slik at man kan få det på CVen mer formelt, har ikke hatt behov for det. Anonymkode: b184c...9a5 Så gøy !!! Takk for svar ! Ok hvordan går man frem ? Jeg fant et kurs på stanford sine sider. Mottar man altså studiepoeng - som kan feks inngå i en bachelor ???? Er du fornøyd ? Fungerer det bra ? Fortell fortell !!! Så artig ! Takk Anonymkode: 0d69f...e96
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #6 Skrevet 5. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har! Har tatt mange. På Coursera og EdX. Supert tilbud, noen av verdens beste universiteter deltar. Kvaliteten varierer, fra noen av verdens beste forelesere og forskere, de som skriver lærebøkene - til de som ikke har de helt store pedagogiske evnene (de har man vel på harvard og Stanford også...). 😜 Jeg har ikke betalt for å ta formelle eksamener så man får credits eller andre løsninger slik at man kan få det på CVen mer formelt, har ikke hatt behov for det. Anonymkode: b184c...9a5 Er coursera og edX apper eller hjemmesider? Anonymkode: 0d69f...e96
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #7 Skrevet 5. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har! Har tatt mange. På Coursera og EdX. Supert tilbud, noen av verdens beste universiteter deltar. Kvaliteten varierer, fra noen av verdens beste forelesere og forskere, de som skriver lærebøkene - til de som ikke har de helt store pedagogiske evnene (de har man vel på harvard og Stanford også...). 😜 Jeg har ikke betalt for å ta formelle eksamener så man får credits eller andre løsninger slik at man kan få det på CVen mer formelt, har ikke hatt behov for det. Anonymkode: b184c...9a5 Ok så de er jo gratis frem mot eksamen og diplom/credits da Anonymkode: 0d69f...e96
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #8 Skrevet 5. september 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er coursera og edX apper eller hjemmesider? Anonymkode: 0d69f...e96 Det er begge nettportaler for kurs og studier fra høyskoler og universitet internasjonalt som tilbyr gratis nettstudier. Anonymkode: 73c96...92b 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #9 Skrevet 5. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er begge nettportaler for kurs og studier fra høyskoler og universitet internasjonalt som tilbyr gratis nettstudier. Anonymkode: 73c96...92b Lastet ned appene Anonymkode: 0d69f...e96
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #10 Skrevet 5. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så gøy !!! Takk for svar ! Ok hvordan går man frem ? Jeg fant et kurs på stanford sine sider. Mottar man altså studiepoeng - som kan feks inngå i en bachelor ???? Er du fornøyd ? Fungerer det bra ? Fortell fortell !!! Så artig ! Takk Anonymkode: 0d69f...e96 Du *kan* få amerikanske credits, for noen kurs (absolutt ikke alle), men da må du betale for det (ganske dyrt). Om du kan få dem godkjent som del av en norsk grad vet jeg ikke, det er sannsynligvis ikke bare enkelt. Jeg synes det fungerer bra læringsmessig, for meg passer nettstudier bra. Det er sikkert ikke noe for alle. Men du får altså på ingen måte en gratis universitetsutdannelse fra eliteuniversiteter! Anonymkode: b184c...9a5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå