Olava Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Percy Jackson serien av Rick Riordan er min favoritt av barnebøker. Matilda av Roald Dahl er en god nummer to, men likevel førsteplassen når det gjelder frittstående barnebøker.
Sirinna Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Veien til Agra, av Aimée Sommerfelt. Blir ikke trykket lengre, men er du heldig kan du finne den brukt. Verdens vakreste historie. 1
Olava Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 Vindeltorn og Maretorn er et par barnebøker jeg har hørt mye bra om, selv om jeg ikke har lest dem selv. Forfatter er Tone Almhjell.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 Av bildebøker så er vel bukkene bruse-bøkene en moderne klassiker? Ungene elsker dem. Gubben og Katten-bøkene, lest av et par generasjoner her alt Anonymkode: 6b7b8...1f1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #6 Skrevet 5. september 2018 Albert Åberg Mamma Mø Karsten og Petra Lillesøster Detektivbyrå nr 2 Sigge bøkene Anonymkode: 4b00b...e22
Stueloff Skrevet 6. september 2018 #7 Skrevet 6. september 2018 Harry Potter av J.K. Rowling Kirkegårdsboken og Coraline av Neil Gaiman Heksene av Roald Dahl Kabalmysteriet av Jostein Gaarder Hobbiten av J.R.R. Tolkien 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #9 Skrevet 9. september 2018 Mine nieser rett under skolealder har elsket Pulverheksa-bøkene og Prinsessen på Fjerten. For de som er rett over skolestart, sånn ca 7-10, har Doktor Proktor-bøkene vært stor suksess. Anonymkode: f93d9...39d
eller Skrevet 11. september 2018 #11 Skrevet 11. september 2018 2 minutter siden, Kattugla skrev: Kattekrigerne er kjempe populære De egner seg godt til å utvikle lystlesere - for barn som liker dyr og fantasy. Jeg kjenner en lesehest som fikk vekket leselysten av den serien. 1
Kattugla Skrevet 11. september 2018 #12 Skrevet 11. september 2018 Akkurat nå, eller skrev: De egner seg godt til å utvikle lystlesere - for barn som liker dyr og fantasy. Jeg kjenner en lesehest som fikk vekket leselysten av den serien. Nevøen min slukte de og hadde ikke ord for hvor bra de var!
Pysa Skrevet 11. september 2018 #13 Skrevet 11. september 2018 Den vesle vampyren er fremdeles stor, og alle bøkene til David Walliams.
popstar Skrevet 11. september 2018 #14 Skrevet 11. september 2018 Jeg elsket bøkene om sjøormen Ruffen, av Tor Åge Bringsværd.
eller Skrevet 11. september 2018 #15 Skrevet 11. september 2018 Akkurat nå, Kattugla skrev: Nevøen min slukte de og hadde ikke ord for hvor bra de var! Han jeg kjenner vokste fra dem i starten av fjerde sesong. Det er også fint. De vekket ham, og han leste mye annet innimellom, da han skjønte at det var gøy å lese. 1
Pysa Skrevet 11. september 2018 #16 Skrevet 11. september 2018 6 minutter siden, Kattugla skrev: Kattekrigerne er kjempe populære Hvilken aldersgruppe passer disse for?
eller Skrevet 11. september 2018 #17 Skrevet 11. september 2018 Akkurat nå, Pysa skrev: Hvilken aldersgruppe passer disse for? Fra de er begynner å lese godt, mener jeg. Det er bøker med bare tekst. Ca ti år, gjerne? 2
Pysa Skrevet 11. september 2018 #18 Skrevet 11. september 2018 1 minutt siden, eller skrev: Fra de er begynner å lese godt, mener jeg. Det er bøker med bare tekst. Ca ti år, gjerne? Takk for svar!
Kattugla Skrevet 11. september 2018 #19 Skrevet 11. september 2018 Akkurat nå, Pysa skrev: Hvilken aldersgruppe passer disse for? Hvis barna leser selv, kanskje fra 8-9? Kommer an på leseferdighetene, er mye tekst 1
Kattugla Skrevet 11. september 2018 #20 Skrevet 11. september 2018 3 minutter siden, eller skrev: Han jeg kjenner vokste fra dem i starten av fjerde sesong. Det er også fint. De vekket ham, og han leste mye annet innimellom, da han skjønte at det var gøy å lese. Jeg husker ikke hvor langt min nevø kom, han vokste sikkert fra de også. Men husker at han sa til sin mor at "hun bare MÅTTE lese de bøkene, de var så utrolig bra!!" 😄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå