Gå til innhold

hoppe over mens med trionetta?

Gjest Emsi

Anbefalte innlegg

Gjest Gitte

har brukt trionetta et par år nå, og får trofast mens hver 3.uke.. den er så presis at jeg blir bekymret om den ikke kommer kl 10.. begynner å bli drittlei av mensen, og vil skippe den.. men har hørt at det ikke går å bare begynne på et nytt brett på trionetta, fordi det er forskjellige hormonmengder i pillene eller noe... noen som kan fortelle meg hvilke piller jeg skal hoppe over? gidder ikke stresse med å ringe legen for å få svar på no sånt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Får du mens hver 3. uke? Det skal da være hver 4.

Og, du BLIR IKKE KVITT mensen med trionetta. Du kan UTSETTE den i inntill ti dager ved å gå rett på de gule på neste brett, men du kan ikke bli kvitt den,bare utsette i inntil ti dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du mens hver 3. uke? Det skal da være hver 4.

Og, du BLIR IKKE KVITT mensen med trionetta. Du kan UTSETTE den i inntill ti dager ved å gå rett på de gule på neste brett, men du kan ikke bli kvitt den,bare utsette i inntil ti dager.

Stemmer det. Så det blir fryktelig dyrt å holde på sånn også da. Resten av brettet blir jo ubrukelig.

Ta en tur til legen og bytt merke. Da kan du gjøre sånt enklere.

Bytta fra Trionetta til Cerazette for 6 uker siden. Fint som bare det og har ikke hatt mens enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...