Gjest Stella Rose Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 (endret) Har fått svar 😎 Endret 5. september 2018 av Stella Rose
Ginny Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 En skorpion er gjerne mørk rød eller svart, og har skumle gripeklør, og mystisk hale med pigg. Og alt for mange føtter. Gjerne giftig. Jeg ser på skorpioner som ganske skumle i grunn, og er glad jeg sjeldent ser noen. 2
Gjest Stella Rose Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Akkurat nå, Ginny skrev: En skorpion er gjerne mørk rød eller svart, og har skumle gripeklør, og mystisk hale med pigg. Og alt for mange føtter. Gjerne giftig. Jeg ser på skorpioner som ganske skumle i grunn, og er glad jeg sjeldent ser noen. Ja, vi er kjempe farlige, bare pass deg så jeg ikke stikker deg 😜
Ginny Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 1 minutt siden, Stella Rose skrev: Ja, vi er kjempe farlige, bare pass deg så jeg ikke stikker deg 😜 Nå fikk jeg et litt kjipt bilde i hodet mitt, ikke stikk meg vær så snill 😛
Gjest Stella Rose Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 6 minutter siden, Ginny skrev: Nå fikk jeg et litt kjipt bilde i hodet mitt, ikke stikk meg vær så snill 😛 Ok, da du slipper unna for denne gang
Ginny Skrevet 4. september 2018 #6 Skrevet 4. september 2018 9 minutter siden, Stella Rose skrev: Ok, da du slipper unna for denne gang 😛 Sånn for å svare på det du antageligvis spurte om, så er min bestemor skorpion, og hun er det beste i hele verden, så skorpioner er bra 😄
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #7 Skrevet 4. september 2018 Av en eller annen merkelig grunn, havner jeg nesten bare i forhold med skorpioner. Det som er felles for de alle, er at de lyver. Så er flertallet lidenskapelige. Anonymkode: 49ccc...839
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #8 Skrevet 4. september 2018 De har et eller annet utilnærmelig over seg, og selv om de er hyggelige, så er det litt vanskelig å vite helt hvor en har dem. Og så forbinder jeg dem med temperament. Det er min erfaring. Anonymkode: 57074...6fb
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #9 Skrevet 4. september 2018 Min erfaring med dem er at de er intelligente og teoretisk anlagt, litt reserverte og arrogante, men likevel snille og reale mennesker. Anonymkode: 1df68...28b
Gjest missmarthe Skrevet 4. september 2018 #10 Skrevet 4. september 2018 Skorpioner er skeptiske av natur, så de tror neppe på astrologi
Gjest Stella Rose Skrevet 5. september 2018 #11 Skrevet 5. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Av en eller annen merkelig grunn, havner jeg nesten bare i forhold med skorpioner. Det som er felles for de alle, er at de lyver. Så er flertallet lidenskapelige. Anonymkode: 49ccc...839 Det stemmer ikke på meg, jeg er heller for ærlig, lidenskapelig både og kommer an på hva det er. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: De har et eller annet utilnærmelig over seg, og selv om de er hyggelige, så er det litt vanskelig å vite helt hvor en har dem. Og så forbinder jeg dem med temperament. Det er min erfaring. Anonymkode: 57074...6fb Du har ikke rett når det gjelder temperament, men jeg er ganske lukket av meg. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring med dem er at de er intelligente og teoretisk anlagt, litt reserverte og arrogante, men likevel snille og reale mennesker. Anonymkode: 1df68...28b Jeg kan virke arrogant, men det har nok med at jeg er en stille person som ikke sier så mye, er introvert. Snil og real er jeg, og intelligent på noen områder. 6 timer siden, missmarthe skrev: Skorpioner er skeptiske av natur, så de tror neppe på astrologi Der traff du spikeren på hodet Men som jeg skrev i HI, dette er bare for moro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå