AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Min mann har noen fetttisher men han forteller meg ikke om de. Han prater ikke om sex og på grund av ereksjonsproblem så har vi sjelden samleie, men vi har sex på andre måter. Jeg ønsker nå vite mer om hva som tenner han, hva jeg kan gjøre for å overraske han og henne han ekstra. Eg vet han liker føtter, men jeg opplever han sllikevel ikke veldig interessert i føttene mine. Hva tenker deg? Hva ønsker du at kona di skal gjøre for å hisse deg opp skikkelig? Kan sexleketøy være med og piffe opp sexlivet vårt? Anonymkode: 56373...1e6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Tør han gå til fastlegen, kan det væer han får hjelp me ereksjons problemer, ellers så fungerer ofte Sleeve, strv å ta på, der er mange typer så en må prøve flere for å finne den som passer best. Men det er faktisk ikke så dumt med sleeve. .Tau på tvers under senga med handgjern i begge ender. En kveld der er litt kos med dere i senga , så kan han få bind for øyene på han, Du kan bruke, fleece hals, eller mye annet forran øyene hans. Og så setter armene hans i handjerna. Mansjett type med borrelås funker fint men en må ha to. Så kos deg med han, kyss og sug han, ta på deg selv og la han kjenne lukten av kjønnet ditt. Kansje overaske med kyss med vin, eller lignende. Litt pirring her og der, kansje ri han om han blir stiv. Lek og kos med pungen, kansje sug han tom og kyss han. Der er ubegrenset med muligheter. Anonymkode: 8e18b...2ee 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 Sexleketøy piffet opp sexlivet her Anonymkode: 69eb9...a2a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå