AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Hei. Vi mistet dessverre for 3 uker siden og jeg var da 11 uker på vei. Vi prøver nå igjen, og lurer på om man er mer fruktbar etter en SA? Jeg tok en EL test igår, men den viste ingenting. Hvor lang tid tok det før dere ble gravid etter en SA? Anonymkode: 44469...453 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 Så trist at du måtte oppleve dette. Klem fra meg. Jeg hadde en SA i august og det tok 3 uker før jeg fikk EL igjen. Leser på nett at mange blir gravide rett etterpå, men de skriver aldri om de blir lett gravid fra før av. Vi brukte 9 pp og er nå i 1 pp etter SA. Føler ikke jeg har mer sjans til å bli gravid. Eneste er at jeg nok fortsatt gravidhormoner i kroppen, for etter EL har jeg vært gravidkvalm og hatt vondt i brystet. Men vet ikke om det er en bra eller dårlig ting. Anonymkode: e71b0...d9a
Gjest BethD Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 Jeg ble gravid med engang etter en tidlig spontanabort.... men det viste seg å være en BO.... så jeg tenker at ja man kan godt være mer fruktbar etterpå men vi burde fulgt rådene fra legen om å vente noen sykluser før kroppen er klar igjen. Klarer ikke la være å tenke på at det var grunnen for BO’en
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 Hadde en SA i Desember 2017 i uke 12. Ble gravid like etter men mistet i månedsskifte Feb/April. Har ikke blitt gravid enda.. Anonymkode: 401cf...3d4
lillemeg90 Skrevet 5. september 2018 #5 Skrevet 5. september 2018 Klem til deg❤ Ble gravid første mnd men mistet i uke 6. Tok 10 mnd før jeg ble gravid igjen. Mistet i uke 4. Tok 3 mnd før jeg var gravid igjen, nå får vi se om jeg mister igjen eller om det blir baby 😊
Lillyvally Skrevet 5. september 2018 #6 Skrevet 5. september 2018 Mistet i uke 11 i februar, da hadde vi forsøkt i 6 mnd. hadde EL tre uker etterpå. Ble gravid i pp3 etter SA, men det var desverre en kjemisk. To pp etter det igjen ble jeg gravid og er nå i uke14:) kroppen min kom raskt inni syklus igjen, håper det gjelder for deg også:) lykke til! Å miste er skikkelig dritt!
frk.Sanna Skrevet 5. september 2018 #7 Skrevet 5. september 2018 Dette tror jeg er individuelt. Jeg ble gravid i første pp etter sist fødsel nå i juni, men mistet i SA. Er forberett på at det kan ta tid før jeg blir gravid igjen. Tok 7 mnd før jeg ble gravid med minste barnet..
Hollymolly Skrevet 5. september 2018 #8 Skrevet 5. september 2018 En god klem til deg❤️ Jeg har gått på ivf. Men klarte å bli gravid av oss selv rett etter påsken. Men mistet i uke 8, fant det uke 10. Det gikk 4 uker før mensen kom. Så ble jeg gravid i juli ved første mens etter MA av oss selv. Så mistet jeg i uke 5. Måtte ikke hoppe over mens. Nå startet jeg på IVF igjen 4 uker etter jeg mistet. Da legen anbefalte dette. Var på ultralyd etter 6 dager med sprøyter og legen sa at slimhinnen så veldig bra ut og at flere egg vokser. Så det å hoppe over mens er bare tull. Er kroppen klar, så er det å kjøre på:) masse lykke til😊
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #9 Skrevet 6. september 2018 Mistet i uke 9 og ble gravid igjen på første eggløsning noen uker senere. Har termin nå om noen dager, så denne gangen satt den. Men, har et barn fra før som satt i første pp og det samme gjorde graviditeten som endte i sa, så blir tydeligvis veldig lett gravid med klaff i første pp tre av tre ganger. Anonymkode: ff540...a60
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #10 Skrevet 6. september 2018 Hva et BO? Anonymkode: 22338...375
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå