Gå til innhold

menn er egoistiske bastarder - sorry

Anbefalte innlegg

Gjest fylletulla
Skrevet

my morsommer og ha kjærlighetssorg om man tar sæ en irish en mandagskveld. hjelpe iallefall akkurat nå.... drit og dra i menn - skal begynne med damer nå hehehe

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Det sa jeg også i fjor høst, men se på meg nå! Håpløst :klaske:

Gjest fylletulla
Skrevet
Det sa jeg også i fjor høst, men se på meg nå! Håpløst :klaske:

hjelpe det me tequila da????? :hoho:

Gjest gjesta
Skrevet

hjelpe det me tequila da????? :hoho:

Det som pleier å hjelpe er å møte en nye gutt :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Det som pleier å hjelpe er å møte en nye gutt :wink:

:Nikke:

Skrevet

Kan trøste deg med at det går over, i mens får du kose deg så best du kan selv :-)

Skrevet

I min erfaring så hjelper det med vodka, rødvin, bailys, masse røyk og en nyinnkjøpt lilla dildo. Men det er meg, som sagt.

Gjest gjesta
Skrevet
I min erfaring så hjelper det med vodka, rødvin, bailys, masse røyk og en nyinnkjøpt lilla dildo. Men det er meg, som sagt.

Den MÅ være lilla? :ler::ler:

Skrevet

Ja, for lilla er en fiiin farge. Også må den se ut som en kanin. Er da den fungerer best :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Fylletulla: velkommen i gjengen for bristende hjerter. heheh.

Jeg går gjennom kjærlighetssorg selv om dagen, og det er helt forbanna jævlig!!

Det som har hjulpet meg er å gå ut på byen, kle meg skikkelig sexy og få masse oppmerksomhet. Å flørte og vite at jeg er attraktiv uten å få dårlig samvittighet er herlig.

Nå er det litt upraktisk at de fleste veninenne mine er opptatt, men jeg prøver å lokke dem med på å reise med meg.

jeg prøver å leve 100% og gjøre akkurat det jeg vil ofr tiden. Akkuratt nå er jeg syk, og har sittet å sett i veggen i 2 uker. DEt pluss pms er dårlig kombinasjon for et sårt hjerte.

Ble du dumpa eller ble dere enige?

Gjest seroxata
Skrevet

Åååårh, menn! Jeg joiner deg i gruppa! Så fredagkveld er min kveld! Jepp, jeg kommer nok til å møte han på byen, men jeg skal flørte og kose meg, og gi han noe å tenke på!

Menn får ikke leke med meg mer! :evil:

Gjest fylletulla
Skrevet

Lykke til med helga kjære venner!

Jeg ble dumpa nå så jævlig av denne mannen! I kveld skal jeg på date med en kjekk mann, og i morgen skal jeg ut så min ex får se meg og jeg vet at han blir helt grønn av den oppmerksomheten jeg får!!!

han gikk alt for langt og nå vet han hva han har mistet....

XXX

Gjest Anonymous
Skrevet

Menn er noen svin. All men are bastards. :evil:

Jeg føler med deg!

Lykke til!

Skrevet

Ja. Alle menn er noen svin.

Og jeg som mann har også fått noen negative erfaringer med damer etterhvert, og dermed er også alle kvinner svin!!!

Det vil igjen si at alle mennesker er svin!!!!

Fy og fy for en verden vi lever i!!! :evil:

Jeg vil da heller si at de fleste ekser er svin, det ville nok flere henge seg på. Men ingen regel uten unntak.

Etter et brudd kjennes det sånn, men det tar ikke lang tid, så er man der igjen.

Jeg hata de fleste damer jeg også (ga negative erfaringer som utroskap, løgner og utnytting), til jeg for to år siden traff ei som var kjempesøt, sexy, snill omtenksom og alt det der. Og vi bor fortsatt sammen, og har det kjempebra.

Så det er nok en for deg der også :wink:

Gjest fylletulla
Skrevet

hei igjen!

nwsten mandags morra og det gikk nesten etter planen...hehehe

Kom ikke inn på den aktuelle uteplassen, men hadde på forhånd tre usbvertate samtaler og en sms hvor han savvvnet meg ubesvart.

sitter forsåvidt med "makta" men er rådvill og trist-----

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, du får tenke deg om . Jeg var også sammen med en egoistisk drittsekk for endel år tilbake. En som trodde at hele verden dreide seg om han og å stille opp for han. Jeg ble skikkelig skadet av det forholdet, og hadde også den innstillingen at menn var drittsekker, men innerst inne visste jeg at det var han som var det. Og slettes ikke alle menn....Har møtt mange allrighte menn etter det, og har heldigvis ikke den innstillingen lenger. Dessuten har jeg møtt veeeldig egoistiske jenter også...som ikke vil gi noen ting til andre, men som gladelig tar imot.. :evil: Som ikke unner noen andre å ha det godt ,så jeg har sluttet å si sånn...Det finnes egoister av begge kjønn.....og jenter behøver ikke å være noe bedre...Rart at folk vil være sånn, for det er jo absolutt ingen som kan si de liker dem......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...