Gå til innhold

Kvinner og denne jævla "jeg/du må passe på å ikke bli utnyttet" pratet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik egentlig? Om jeg f.eks bare vil ha sex, ikke har følelser så itnytter jeg på en måte mannen for sex. Men likevel, kan enkelte venninner komme og si at en må passe seg. fordi det er automatisk mannen som utnytter? Og jeg går inn for å kose med en mann, bare fordi jeg har mangel på erfaring der og evt øver meg på en jeg ikke hàr følelser for, så kan de starte også. "Ikke la han utnytte deg" og bla bla bla. 

Hvorfor setter kvinner andre kvinner i offerrollen hele tiden? Jeg er så lei. Nei jeg blir ikke utnyttet. Er så lei tåpelige kvinner som må gå og sette seg selv i denne rollen pga sitt kjønn. Jeg orker virkelig ikkke annet en å tenke "synn for deg, kanskje du er et offer da" rett og slett. Skjønner at menn går lei slike kvinner. Kan andre kvinner egentlig får være i fred uten at du skal komme masende med dramaet ditt?

Anonymkode: de006...397

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir du ikke lei av å opprette alle disse trådene? Kjenner meg ikke igjen i det du gnåler om hele tida. 

Anonymkode: 1e3e6...d78

• Liker 3
Skrevet

Kvinner er like flinke til å utnytte menn, som det menn er å utnytte kvinner. 

Anonymkode: 854fc...f1e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri fått høre, eller sagt til noen andre, at de må passe seg for å bli utnyttet. Lurer på hva slags mennesker du henger med. 

Skrevet

Kanskje det handler om hvilken type person du er? Er du en defensiv type, eller en som ikke alltid har kontroll? Tviler vel litt på at det blir sagt til en tilsynelatende sterk person med selvtillit og orden på ting. 

Anonymkode: 6e870...035

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...