Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 Var med på fantastisk morosam fest og nachspiel i helgen, det tok virkelig helt av! Masse utrolig herlige mennesker, noen herligere enn andre. En av venninnene mine plukket med seg en kar og havnet etterhvert i sengehalmen med ham. Dette er ei fantastisk flott jente og noen år eldre enn meg. Så over til det som egentlig er temaet mitt her: Jeg kunne vel egentlig tenkt meg å gjøre som henne- bare knuse på og ha et uforpliktende ONS. Gjorde ikke det, men vet at om jeg hadde det, ville jeg ikke synes det var OK- mest ovenfor meg selv. Ville "dømt" meg selv. Paradokset er at jeg overhodet ikke tenker noe negativt om min venninne- syns tvert om hun er tøff som griper mulighetene. Holder jeg på å bli helt skrullete? Hvorfor denne dumme dobbeltmoralen? Synspunkter der ute?
aline Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 tja... det er flere ting jeg ikke dømmer andre for, selv om det ikke hadde vært rett for meg å gjøre det samme, så det er vel ikke helt unormal følelse. i så tilfelle er jeg og sprø. jeg har hatt masse ons og vært som din venninde, har venninder som er sånn nå og, men nå ville det vært helt feil for meg, selv om jeg verken dømmer dem som gjør det eller dømmer hva jeg gjorde før. følelser er komplekse, bare gjør det som føles rett for deg, og fortsett å ikke dømme andre for deres valg, så er det vel igrunnen greit?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå