AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Jeg er utdannet helsefagarbeider. Jeg har jobbet på sykehus, sykehjem og i hjemmetjenesten. Men jeg synes generelt at vi har dårlig tid per pasient, tidspress, ugunstige arbeidstider (forstår jo dette må til, men ofte veldige dårlige turnuser ol.), underbemannet osv. Så jeg lurer nå på om jeg skal søke meg over til det private. Feks som privat hjemmehjelp. Men jeg har ikke hørt så mye om dette og jeg vil jo jobbe et sted med gode arbeidsvilkår. Håper noen her har erfaringer å dele Anonymkode: 452c3...a90
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Min erfaring er dessverre slik at det er enda mindre tid i det private + dårligere lønn. Jobbet på 2 private sykehjem og begge hadde dårligere lønnsvilkår enn det offentlige jeg jobbet på. Kjipt men sånn er det. Dette er forresten i Oslo, mulig det er bedre andre steder. Anonymkode: 89981...8d9
Shinee Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er utdannet helsefagarbeider. Jeg har jobbet på sykehus, sykehjem og i hjemmetjenesten. Men jeg synes generelt at vi har dårlig tid per pasient, tidspress, ugunstige arbeidstider (forstår jo dette må til, men ofte veldige dårlige turnuser ol.), underbemannet osv. Så jeg lurer nå på om jeg skal søke meg over til det private. Feks som privat hjemmehjelp. Men jeg har ikke hørt så mye om dette og jeg vil jo jobbe et sted med gode arbeidsvilkår. Håper noen her har erfaringer å dele Anonymkode: 452c3...a90 Jobbet litt i det private før, dårligere lønn og få timer - Søk deg over på natt, eller avlastingssenter for barn, eller bofellesskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå