AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Sist jeg slanket meg gikk jeg jevnt og trutt ned i vekt, ca 0,5 kg per uke. Har dessverre lagt på meg 8 kg igjen som må av. Spiser samme antall kalorier som sist jeg gikk ned i vekt, trener 5-6 ganger i uka, mest løping, litt styrke) og logger alt jeg spiser. Gikk ned 2 kg de første tre ukene, og har gått opp 2.2 kg den siste uka. Skjønner at det ikke er 2 kg fett da, men demotiverende er det! Andre som har erfart det samme? Hvor mange uker tok det evt. før det løsnet og vekta begynte å gå ned? Anonymkode: ed501...75c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Mulig du har økt muskelmasse pga treningen. Siden muskler veier mer enn fett vises det ikke så godt på vekten. Mål heller cm rundt livet for å se endring. Selv har jeg gått ned 5cm rundt livet, men bare 0,5 kg, etter jeg la om livsstilen. Anonymkode: b81a5...14c
Inwe Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 Du har antagelig ikke lagt på deg 2,2 kg med muskler på en uke, det er umulig. Jeg vil tro du holder vann. Om du er dame har hvor i syklusen du er mye å si.
Tvist Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 Kroppen min holder vann når jeg trener, et par dager uten trening pleier å løsne det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå