AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Ønsker å starte i et nytt yrke. Vil ikke lenger jobbe som vernepleier. Dette er ønskene mine: Relativt kort utdanning. Gjerne deltid, kurs eller nettstudier Trygg/fast jobb Ikke for dyr utdanning å ta Ok lønn Bør helst ikke innebære turnus/helg. Ikke krise å måtte jobbe til andre tider på døgnet/helger innimellom, men ikke ofte Anonymkode: a014e...345
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Har du vurdert muligheten til å jobbe online hjemmefra? Anonymkode: a3620...443
Hildamaria Skrevet 8. september 2018 #3 Skrevet 8. september 2018 Hei! Jeg er også vernepleier, og har lyst til å gjøre noe annet. Men synes samtidig det er synd å kaste tre års utdanning og mange års arbeidserfaring på båten, så jeg vurderer videreutdanning. Har du tenkt på det?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #4 Skrevet 9. september 2018 Trafikklærer? 2år på skole, men likevel god lønn ifht utdannelse. Anonymkode: ec46d...623
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #5 Skrevet 9. september 2018 Evt. videreutdanning i familieterapi? Hvorfor ønsker du å bytte yrke? Anonymkode: ec46d...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå