Gå til innhold

Har du et godt forhold til din mor?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Spørsmål:

Har du et godt forhold til din mor? Hvorfor/hvorfor ikke?

Synes du hun er et lyttende, rolig og forståelsesfullt vesen?

Jeg spør bare fordi det hadde vært interessant å se om mange er fornøyd med mødrene sine :)

(Meg selv? Jo da, har et nokså greit forhold til min. Ikke sånn veldig spesielt men dog helt ålreit.)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jepp veldig bra, vi kan snakke om alt mulig, og skulle det bli noe krangling, er det fikset på et minutt :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Veldig godt. Tror aldri vi har vært uvenner. Uenige, ja, men aldri krangling.

Har alltid sett på mamma som 100% ærlig og til å stole på, og tenker alltid på andre før seg selv. Et grunnleggende godt menneske, håper folk tenker på meg litt på samme måte.

Skrevet

Ja, jeg har et veldig godt forhold til Mamma. Vi trives i hverandres selskap og har det gøy sammen. Og viktigst av alt, hun støtter meg i alt og er alltid der for meg.

Skrevet
Ja' date= jeg har et veldig godt forhold til Mamma. Vi trives i hverandres selskap og har det gøy sammen. Og viktigst av alt, hun støtter meg i alt og er alltid der for meg.

:Nikke:

Skrevet

Ja, syns vi har et veldig godt forhold.

Stolar 100% på ho og veit eg kan komme til ho om eg treng hjelp til noko. Ho er den første eg ringer når det er noko eg funderar på.

Vi er ikkje sånn super-close mht personlige og private ting, men samtidig er vi veldig nære. Vi kranglar aldri og kan diskutere alt mellom himmel og jord.

Skrevet

Ja, så lenge vi ikke bor under samme tak, så. Det blir i meste laget. Men på telefon og "stikk innom" basis så har vi et bra forhold.

Skrevet

Etter jeg flyttet hjemmefra (8 år siden snart) har vi hatt et veldig godt forhold! Men jeg ser henne ikke så ofte, vi bor et par timer unna hverandre.. :oops: Det er jo egentlig ikke så langt da.

Gjest Formosiss
Skrevet

Så lenge vi kun snakker på telefonen og hun besøker meg for en periode har vi et supert forhold, men når vi bor under samme tak eller jeg er hjemme så er det bare .. piss, om jeg får bruke det ordet :-}

Gjest Dolphina
Skrevet

Vi har et kjempegodt forhold!:)

Kan snakke med henne om det meste og hun støtter meg og er det for meg alltid.¨

Gjest Daniella_
Skrevet

Ja. Mamma er en av mine beste venner.

Gjest Dazed
Skrevet

Jepp. Jeg ser på mamma som en god venn. Hun stiller alltid opp.. både som mor og venn. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Gratulerer til alle dere! Det var misunnelesverdig mange gode forhold, høres det ut som :P

Gjest Daniella_
Skrevet
Gratulerer til alle dere! Det var misunnelesverdig mange gode forhold, høres det ut som  :P

Var den sarkastisk?

Sorry, men jeg er litt treg :sjarmor:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Hadde veldig godt forhold til henne. Men etter hun var utro mot pappa, løy meg opp i trynet og ble super egoist, så har jeg mistet respekten for henne. Når jeg ser henne nå, blir jeg bare irritert.

Gjest gjesta
Skrevet

Har du et godt forhold til din mor? Hvorfor/hvorfor ikke?

Ja, veldig godt! For hun er der alltid for meg.

Synes du hun er et lyttende, rolig og forståelsesfullt vesen?

Ja, veldig bra beskrivelse :)

Skrevet

Tja, ikke noe videre egentlig. Stikk innom en halv time forholdet fungerer fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...