Ullvott Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Hva er vitsen i at Coca Cola både finnes i Cola Light og i Cola Zero-utgave? To utgaver Cola-brus, med nesten samme lave kaloriinnhold og samme søtningsstoffer. Kan noen forklare meg forskjellen mellom disse brusene og hva poenget er?
Djungelvrål Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Cola zero eller "den uten sukker" som den kalles nå er mye søtere og skal ligne mer på den orginale colaen enn cola light. Hvis du drikker mest cola zero kjenner du stor forskjell på den og cola light. 4
Cuntzilla Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 (endret) Cola light ble først laget for kvinner på slankern (ekte menn slanket seg ikke før), reklamene viste kun kvinner og coca-cola light break og alt det der, og den hadde generelt et veldig feminint image. Så kom Pepsi Max og tok manne-markedet med storm med å være en kjempetøff brus uten sukker, og Cola måtte lage en ny slankebrus som menn turte å drikke uten at de følte ballene deres krympet innover i kroppen og ble til en vagina. Det er forskjell i smaken ja, men i bunn og grunn koker det ned til markedsføring og kjønn. Endret 4. september 2018 av Cuntzilla 31
Yuumi Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 1 minutt siden, Cuntzilla skrev: Cola light ble først laget for kvinner på slankern (ekte menn slanket seg ikke før), reklamene viste kun kvinner og coca-cola light break og alt det der, og den hadde generelt et veldig feminint image. Så kom Pepsi Max og tok manne-markedet med storm med å være en kjempetøff brus uten sukker, og Cola måtte lage en ny slankebrus som menn turte å drikke uten at de følte ballene deres krympet innover i kroppen og ble til en vagina. Det er forskjell i smaken ja, men i bunn og grunn koker det ned til penger, markedsføring og kjønn. Du er litt herlig faktisk! Flott innlegg 😂 3
Cuntzilla Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 1 minutt siden, Emblja skrev: Du er litt herlig faktisk! Flott innlegg 😂 Haha takk, men dette er ikke bare noe artige greier jeg finner på engang, det verste av alt er jo at det faktisk er sannheten 7
-jk- Skrevet 4. september 2018 #6 Skrevet 4. september 2018 (endret) Smaken er ganske så forskjellig. Jeg liker Cola Light, men er ikke spesielt glad i Cola Zero. Foretrekker dog Pepsi Max Forøvrig finnes også Pepsi Light, men den selges ikke i Norge. Dessuten har Coca Cola et tredje alternativ, Tab X-tra. Endret 4. september 2018 av -jk- 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #7 Skrevet 4. september 2018 26 minutter siden, Cuntzilla skrev: Cola light ble først laget for kvinner på slankern (ekte menn slanket seg ikke før), reklamene viste kun kvinner og coca-cola light break og alt det der, og den hadde generelt et veldig feminint image. Så kom Pepsi Max og tok manne-markedet med storm med å være en kjempetøff brus uten sukker, og Cola måtte lage en ny slankebrus som menn turte å drikke uten at de følte ballene deres krympet innover i kroppen og ble til en vagina. Det er forskjell i smaken ja, men i bunn og grunn koker det ned til markedsføring og kjønn. Det stemmer. Det er også derfor de endrer Cola Zero til Cola Uten sukker. Anonymkode: eecc0...a13 3
Ullvott Skrevet 4. september 2018 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2018 Jeg slutter aldri å forundres over hvor mange varianter av lett-cola det er plass til i markedet. Og da har jeg ikke engang sett på kjedenes egne merker. @Cuntzilla forklaringen din gir mening! Jeg er gammel nok til å huske at Cola Light kom på markedet. 1
-jk- Skrevet 4. september 2018 #9 Skrevet 4. september 2018 41 minutter siden, Ullvott skrev: Jeg slutter aldri å forundres over hvor mange varianter av lett-cola det er plass til i markedet. Og da har jeg ikke engang sett på kjedenes egne merker. @Cuntzilla forklaringen din gir mening! Jeg er gammel nok til å huske at Cola Light kom på markedet. Tja, de har jo ganske forskjellig smak da, så det er ikke rart det er marked for mange varianter. Hvor mange varianter har vi ikke av f.eks rødvin eller øl? 1
matrobot Skrevet 4. september 2018 #10 Skrevet 4. september 2018 1 time siden, Cuntzilla skrev: Cola light ble først laget for kvinner på slankern (ekte menn slanket seg ikke før), reklamene viste kun kvinner og coca-cola light break og alt det der, og den hadde generelt et veldig feminint image. Så kom Pepsi Max og tok manne-markedet med storm med å være en kjempetøff brus uten sukker, og Cola måtte lage en ny slankebrus som menn turte å drikke uten at de følte ballene deres krympet innover i kroppen og ble til en vagina. Brutalt, men det stemmer 😅 2
Sandin Skrevet 29. september 2018 #11 Skrevet 29. september 2018 Zero og Uten sukker smaker jo heller ikke likt, så det er mer enn bare nytt navn.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #12 Skrevet 29. september 2018 54 minutter siden, Sandin skrev: Zero og Uten sukker smaker jo heller ikke likt, så det er mer enn bare nytt navn. De er like. Hilsen ansatt Anonymkode: 7d68a...5ce 2
Brunhilde Skrevet 29. september 2018 #13 Skrevet 29. september 2018 55 minutter siden, Sandin said: Zero og Uten sukker smaker jo heller ikke likt, så det er mer enn bare nytt navn. De smaker helt likt. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #14 Skrevet 29. september 2018 På 4.9.2018 den 20.37, Cuntzilla skrev: Cola light ble først laget for kvinner på slankern (ekte menn slanket seg ikke før), reklamene viste kun kvinner og coca-cola light break og alt det der, og den hadde generelt et veldig feminint image. Så kom Pepsi Max og tok manne-markedet med storm med å være en kjempetøff brus uten sukker, og Cola måtte lage en ny slankebrus som menn turte å drikke uten at de følte ballene deres krympet innover i kroppen og ble til en vagina. Det er forskjell i smaken ja, men i bunn og grunn koker det ned til markedsføring og kjønn. Anonymkode: 52d72...a3f 1
Tøytigern Skrevet 29. september 2018 #15 Skrevet 29. september 2018 På 4.9.2018 den 20.00, Ullvott skrev: Hva er vitsen i at Coca Cola både finnes i Cola Light og i Cola Zero-utgave? To utgaver Cola-brus, med nesten samme lave kaloriinnhold og samme søtningsstoffer. Kan noen forklare meg forskjellen mellom disse brusene og hva poenget er? Å selge mere brus, ved å skape flere produkter folk kan få lyst på.
Djungelvrål Skrevet 29. september 2018 #16 Skrevet 29. september 2018 Hvorfor kan ikke Norge begynne å produsere Cherrycoke Light og Dr Pepper zero?? Begge de er jo kjempegode, mye bedre enn Max og vanlig Zero.
Sandin Skrevet 29. september 2018 #17 Skrevet 29. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De er like. Hilsen ansatt Anonymkode: 7d68a...5ce Hæ? Er du sikker? Nå må jeg kjøpe med en av hver og teste. Jeg har ikke likt Zero, men testet den nye nå og den synes jeg var god..
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #18 Skrevet 29. september 2018 1 time siden, Peonjenta skrev: Hvorfor kan ikke Norge begynne å produsere Cherrycoke Light og Dr Pepper zero?? Begge de er jo kjempegode, mye bedre enn Max og vanlig Zero. Det smaker jo høgg. Anonymkode: 4f380...92c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå