Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wtf 😂 Det kan jeg virkelig ikke tro!

Anonymkode: 8c12c...939

• Liker 8
Skrevet

Ser ut som den er satt ned til 150,- Det er jo ett kupp 😂

• Liker 3
Skrevet

Æsj

Anonymkode: b1896...988

Skrevet
1 minutt siden, HaIIing skrev:

Ser ut som den er satt ned til 150,- Det er jo ett kupp 😂

haha, ja.. Var det jeg og tenkte.. Lurt å slå til nå før noen andre løper å kjøper 🤣

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Emblja said:

Sitter å blar gjennom finn, men herregud. Er det noen som faktisk ville betalt 200 kr for denne?

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=123655679

Når noen folk er villige til å betale for brukte truser, så ville det ikke forundre meg om noen ville lagt ut for dette heller 🙈 

Endret av Punhunter
Skriveleif
  • Liker 2
Skrevet

Nei, hadde aldri kjøpt brukt sminke fra fremmede!   Hvem gjør det?

• Liker 4
Skrevet

Jeg skal begynne å selge søppelet mitt jeg og tror jeg 😂

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, Peonjenta skrev:

Nei, hadde aldri kjøpt brukt sminke fra fremmede!   Hvem gjør det?

Jeg vet ikke, men har på følelsen at den rougen ikke kommer til å bli solgt med det første...
Bare lurer på hva hun dama tenkte når hun la den ut 😂

• Liker 4
Skrevet
20 minutter siden, Emblja skrev:

Jeg vet ikke, men har på følelsen at den rougen ikke kommer til å bli solgt med det første...
Bare lurer på hva hun dama tenkte når hun la den ut 😂

Jeg hadde kjøpt brukt parfyme og kanskje en lite brukt neglelakk men aldri produkter til ansiktet. 

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, Emblja skrev:

Også her.. Flotte poser for bare 350 kroner!   https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=127466153

😂 Har også sett tilsvarende før, så det er jo åpenbart et marked for dette. Hvem er disse menneskene som kjøper brukte poser? Hvorfor? Hva bruker de dem til? Er de hoarders?

Anonymkode: 61270...ff4

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😂 Har også sett tilsvarende før, så det er jo åpenbart et marked for dette. Hvem er disse menneskene som kjøper brukte poser? Hvorfor? Hva bruker de dem til? Er de hoarders?

Aner ikke 😂 Første jeg tenkte var at det må være noen som vil se litt eksklusive ut når de er ute å handler.. Eller sykt dyre søppelposer?
Blir litt flau av tanken på at folk kjøper de bare for å bruke de når de skal ut å handle egentlig... :P

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De går og bærer på dem og later som de har kjøpt designerting?   Kan ikke skjønne hva annet man skal bruke de til?

• Liker 4
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg legger ut mine handleposer på Finn og får alltid solgt. Alt fra tenåringer til voksne kvinner som kjøper. 

Hun ene har en bruktbutikk som selger gamle designervesker og bruker posene til det. 

Anonymkode: c8048...1c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...