Aurora Borealis Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Hei. Jeg er ny som tillitsvalgt og leder av organisasjonens forhandlingsdelegasjon. Statlig arbeidsplass. Representerer ansatte med høyere utdanning (minimum master). På hver sin måte har de ulike individene gode argumenter for at nettopp deres søknad bør prioriteres. Noen som har erfaring fra statlig organisasjon, gjerne fra Amademikerne, som har tenkt noen kloke tanker om dette tidligere? Mitt utgangspunkt er å løfte medlemmer som ligger lavt og under (ny) tariff. Men, jeg trenger noe mer. Tusen takk for alle gode innspill.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Hei. Vanligvis har organisasjonene kurs for sine tillitsvalgte i forbindelse med lønnsforhandlingene. Er det mulig for deg å få til? Sånn ellers så gis det ofte sentrale føringer på prioriteringer. Anonymkode: 1f703...305
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå