gladogvanlig Skrevet 5. september 2018 #41 Skrevet 5. september 2018 20 timer siden, waco skrev: For meg så gjør det ingenting å være en hore. Men for mange andre er det visst det aller verste i hele verden og bli kalt ei hore? Har aldri skjønt hvorfor? Enten er man stolt over at man gjør som man vil, - eller så er man flau over at man gjør som man vil. Den endelige likestilling, - er jo selvsagt den dagen kvinner også kan innrømme at de er horer uten å ta seg nær av det! Når kommer det til å skje mon tro? Kunne ikke vært mer enig. Hvorfor er hore så forferdelig begrep i 2018?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #42 Skrevet 5. september 2018 8 hours ago, Katten.2.0 said: Den eneste gangen jeg kaller ei jente en hore, er når hun er i senga med meg og liker å være den 'skitne lille hora mi'. Utover det oppfordrer jeg alltid til et hedonistisk liv. Hedonistiske er absolutt de beste sexpartnerne, men om man er ute etter et trofast forhold livet ut bør man styre unna. Anonymkode: 15fe9...cc1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #43 Skrevet 5. september 2018 21 hours ago, Trolltunge said: Tja! Jeg har ikke så veldig respekt for kvinner som er så desperate etter å bli "elsket" at de legger seg ned med hvem som helst, hver eneste gang i håp om at det kan utvikle seg til noe mer. Dårlig strategi, og for desperat! Jeg har derimot ingen fordommer mot kvinner som er klare på at de har FF og ONS fordi de ønsker sex. Det er altså ikke antall partnere eller handling jeg har fordommer mot, men motivasjonen til dem som søker desperat oppmerksomhet og "kjærlighet" ved å ligge med mange. Synes imidlertid like synd på kvinner som søker desperat "kjærlighet" på denne måten som jeg synes det er noe det ikke står respekt av. De ender jo opp med å bli såret og skuffet gang på gang. Det de trenger er ikke 10 ONS til, men litt selvtillit og selvrespekt, så finner de nok lettere ekte kjærlighet og. Kvinner som har ONS fordi de har lyst på SEX, de må gjerne bare kjøre på for min del. Beundrer dem som tar for seg på den måten, uten å bry seg om at det ennå finnes en del slutshaming. Man står ganske sterkt i seg selv når man våger å blåse i at mange mener at kvinner skal være måteholden og "dydige", men lever ut sin lyst. For det er klart at vi kvinner også har lyst og behov! Tror du treffer spikeren på hodet her, men dessverre overbeviser de fleste fra førstnevnte kategori seg selv om at de er i kategori nummer to (fordi de har lyst på sex). Dermed blir det en ond spiral, der en mann aldri kan gi nok bekreftelse over tid. Anonymkode: 15fe9...cc1
herzeleid Skrevet 5. september 2018 #44 Skrevet 5. september 2018 Kommer vell helt an på hva en legger i det, men at mange ser ned på ‘løse’ kvinner er nok normen heller enn motsatt, selv om en i dag er flinkere ril å pakke det inn eller late som noe annet.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #45 Skrevet 14. september 2018 Nei aldri Anonymkode: e07a1...acb
Charlie Amberson Skrevet 19. september 2018 #46 Skrevet 19. september 2018 On 9/4/2018 at 6:40 PM, AnonymBruker said: Ja, er det ennå sånn, i 2018, at jenter er horete mens gutta slipper unna som "studs"? Trodde vi var kommet lengre? Eller er det kun ungdommen som har kommet lengre, mens vi gæmliser på plussminus 30 tviholder på fordommene? Anonymkode: f6dd7...8e5 Vi hadde jo kommet lengre, men så bestemte noen seg for at vi trengte masse folk som ikke var kommet lengre, så nå har vi ikke kommet lengre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå