Yuumi Skrevet 4. september 2018 #21 Skrevet 4. september 2018 Nei. Slutshaming er ikke et ord i mtt vokabular, den som ligger med mange ligger med mange, og nok om det. Det er et valg hver enkelt tar. De som slutshamer tar utgangspunkt i at alle er som dem.
waco Skrevet 4. september 2018 #22 Skrevet 4. september 2018 1 minutt siden, Emblja skrev: Nei. Slutshaming er ikke et ord i mtt vokabular, den som ligger med mange ligger med mange, og nok om det. Det er et valg hver enkelt tar. De som slutshamer tar utgangspunkt i at alle er som dem. Hva er galt med å ligge med mange og kalle seg hore da?
Yuumi Skrevet 4. september 2018 #23 Skrevet 4. september 2018 (endret) 1 minutt siden, waco skrev: Hva er galt med å ligge med mange og kalle seg hore da? Ingenting, så lenge det er den som ligger med mange som refererer til seg selv som hore. Om ikke det er en som tar betalt da, fordi da er det jo en hore. Prostituert høres litt hyggeligere ut. Endret 4. september 2018 av Emblja
Rotemor Skrevet 4. september 2018 #24 Skrevet 4. september 2018 1 minutt siden, waco skrev: Hva er galt med å ligge med mange og kalle seg hore da? Å ha mange sexpartnere og å kalle seg hore har ikke nødvendigvis noen sammenheng. Elendig forsøk på provokasjon. 4
waco Skrevet 4. september 2018 #25 Skrevet 4. september 2018 2 minutter siden, Rotemor skrev: Å ha mange sexpartnere og å kalle seg hore har ikke nødvendigvis noen sammenheng. Elendig forsøk på provokasjon. Det er ikke galt i å være ei hore Rotemor! Ikke er det galt å ha mange sexpartnere eller hvis man har lyst til det! Å være ei tøs, tøyte eller billig gjør ingenting! Faktisk bør man være stolt dersom man har et sexliv og ligger med hvem man selv vil. 1
HalldirV2 Skrevet 4. september 2018 #26 Skrevet 4. september 2018 Jeg slutshamer ingen, hverken kvinner eller menn, såfremt de ikke går bak ryggen på en uvitende partner. Allikevel har jeg liten tålmodighet overfor de som benytter enhver anledning til å skryte av sine "bedrifter" i sengehalmen.
Rotemor Skrevet 4. september 2018 #27 Skrevet 4. september 2018 7 minutter siden, waco skrev: Det er ikke galt i å være ei hore Rotemor! Ikke er det galt å ha mange sexpartnere eller hvis man har lyst til det! Å være ei tøs, tøyte eller billig gjør ingenting! Faktisk bør man være stolt dersom man har et sexliv og ligger med hvem man selv vil. Javel.
Gjest Alterego666 Skrevet 4. september 2018 #28 Skrevet 4. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er skikkelig 2014. Anonymkode: 57eea...50f ...eller 1954.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #29 Skrevet 4. september 2018 Min erfaring er at kvinner som ligger rundt selv har en del komplekser for dette. Utad er de veldig moderne, feministiske og "trygge i sin seksualitet". Men kommer det dem for øre hvordan menn de har ligget med omtaler dem så blir det veldig, veldig vanskelig. Sex er visst ikke så ukomplisert som mange vil ha det til. Jeg opplever også ofte at de "fisker" litt etter synspunkt rundt sex, som om de går og venter på at andre skal si noe negativt, og de kan gå til motangrep. Det later ofte til å være et litt sårt punkt. Det er en del av grunnen til at jeg ofte ser på kvinner med veldig mange partnere som litt utrygge. Menn som ligger rundt har også sine problemer, men av en litt annen art. De kan ofte være vellykket på andre måter og sosialt godt tilpasset ellers, mens disse kvinnene har noen tydelige personlighetstrekk man ofte kjenner igjen. Jeg går ikke rundt og shamer noen og jeg plager ingen med hva jeg tenker. Men som alle andre så har jeg selvsagt mine tanker om det. Hadde jeg vært mann hadde jeg unngått jenter med veldig mange partnere for et forhold. Anonymkode: d7920...08f 1
Gjest Alterego666 Skrevet 4. september 2018 #30 Skrevet 4. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at kvinner som ligger rundt selv har en del komplekser for dette. Utad er de veldig moderne, feministiske og "trygge i sin seksualitet". Men kommer det dem for øre hvordan menn de har ligget med omtaler dem så blir det veldig, veldig vanskelig. Sex er visst ikke så ukomplisert som mange vil ha det til. Jeg opplever også ofte at de "fisker" litt etter synspunkt rundt sex, som om de går og venter på at andre skal si noe negativt, og de kan gå til motangrep. Det later ofte til å være et litt sårt punkt. Det er en del av grunnen til at jeg ofte ser på kvinner med veldig mange partnere som litt utrygge. Menn som ligger rundt har også sine problemer, men av en litt annen art. De kan ofte være vellykket på andre måter og sosialt godt tilpasset ellers, mens disse kvinnene har noen tydelige personlighetstrekk man ofte kjenner igjen. Jeg går ikke rundt og shamer noen og jeg plager ingen med hva jeg tenker. Men som alle andre så har jeg selvsagt mine tanker om det. Hadde jeg vært mann hadde jeg unngått jenter med veldig mange partnere for et forhold. Anonymkode: d7920...08f Promiskuøs livsstil = feministisk = utrygg personlighet. Er dette din holdning oppsummert?
Rotemor Skrevet 4. september 2018 #31 Skrevet 4. september 2018 6 minutter siden, Alterego666 skrev: Promiskuøs livsstil = feministisk = utrygg personlighet. Er dette din holdning oppsummert? Jeg kjente virkelig ikke igjen noe av karakteristikken i det innlegget der... Bra svart. 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #32 Skrevet 4. september 2018 17 minutter siden, Alterego666 skrev: Promiskuøs livsstil = feministisk = utrygg personlighet. Er dette din holdning oppsummert? Ikke med likhetstegn, mer som et Venn-diagram. Anonymkode: d7920...08f
kattaa Skrevet 4. september 2018 #33 Skrevet 4. september 2018 Jeg hadde ikke engang kalt en prostituert for hore. Hore er ikke noe annet enn et skjellsord. Jeg har ikke behov for å bruke skjellsord om mine medmennesker (med mindre de gjør noe bevisst for å såre og skade andre. Da hender det jeg omtaler dem som noen jævla hestkuker). Jeg ville heller aldri sagt at noen ikke har standard eller har seg med "alle" uansett hvor mange partnere de har hatt. Noen liker spenningen med det som er nytt. Det er ikke noe galt i det når de ikke er hensynsløse. Dog er det hensynsløst og galt å snakke ned om mennesker bare fordi de tar andre, harmløse, valg enn en selv. 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #34 Skrevet 4. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: At man synes at jenter som har mange partnere/åpenlyst liker sex/utagerer er lette på tråden og er horete. Anonymkode: f6dd7...8e5 Finnes nå ei her på Kg, men tror ikke hun tar sin væremåte så særs tungt, tvert imot Anonymkode: 471d3...5c9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #35 Skrevet 4. september 2018 Nope. Eg driter i om han eller ho ligger rundt. Di kan boinka kvem di vil, så mange di, når di vil. Det har ingenting med meg å gjera. Men eg synest ikkje det er greitt når folk ligge med folk som har partnar, når di veit godt om det. Folk må gjerne ligge rundt utan å væra utro. Splittelse av familie er ikkje kult. Eg synest ikkje det er ekkelt om jenter har ligget rundt. På ein måte synest eg det er litt kult fordi di har erfart meir og sikkert hatt det masse gøy. Så lenge det ikkje er ei fortapt "jenta" som leite etter forsvunnet farssymbol. Det er på grensa til psykiske lidelser altså. Men kvinner som vil ligga rundt og har full kontroll over livet sitt er kult. Eg trur ein del men føler seg trua eller misunnelig over kor lett det er for mange kvinner å ligge rundt. Di forakte makta di ikkje har kanskje. Samstundes håper eg at folk respektere at eg ikkje har lyst eller behov for å ligge rundt. Anonymkode: 7001f...4d0 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #36 Skrevet 4. september 2018 2 timer siden, waco skrev: For meg så gjør det ingenting å være en hore. Men for mange andre er det visst det aller verste i hele verden og bli kalt ei hore? Har aldri skjønt hvorfor? Enten er man stolt over at man gjør som man vil, - eller så er man flau over at man gjør som man vil. Den endelige likestilling, - er jo selvsagt den dagen kvinner også kan innrømme at de er horer uten å ta seg nær av det! Når kommer det til å skje mon tro? Jeg synes ordet hore er et svært negativt ord, og passer kun på dem som selger sex. Og da ville jeg brukt ordet prostituert, for hore er et nedsettende skjellsord. En kvinne jeg kjenner, som gjerne har sex med hvem hun vil (ønsker ikke forhold ennå, etter lengre hun ikke er helt over/leget fra) sa til meg "Kall meg gjerne en glad liten løstøs! Løs som i fri!" Hun nyter å være singel, men av og til savner hun sex. Takk og pris for at også vi kvinner kan få lov til å gjøre noe med det nå! Uten å bli kalt hore, eller måtte anse seg som en. Anonymkode: 18696...807 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #37 Skrevet 4. september 2018 Shamer heller de som venter med sex til de er i forhold. De folka har jeg aldri forstått meg på, men de virker stive og personlighetsløse. Anonymkode: dc974...04c
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #38 Skrevet 5. september 2018 Det forekommer men skal ikke aksepteres. Det virker om kvinneundertrykking og menns ønske om kontroll og eierskap over kvinnens frie vilje og seksualitet. Drit i sånne menn som slutshamer!!! Anonymkode: 8e355...cf1 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #39 Skrevet 5. september 2018 6 timer siden, waco skrev: Hva er galt med å ligge med mange og kalle seg hore da? Hore er et nedverdigende og undertrykkende ord. Det er ikke no nedverdigende med eller som tilsier at du er mindre verdt og skal defineres med skjellsord, fordi man har sex. Anonymkode: 8e355...cf1 3
Katten.2.0 Skrevet 5. september 2018 #40 Skrevet 5. september 2018 Den eneste gangen jeg kaller ei jente en hore, er når hun er i senga med meg og liker å være den 'skitne lille hora mi'. Utover det oppfordrer jeg alltid til et hedonistisk liv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå