Gå til innhold

Slutshamer dere jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det avlegs nu til dags?

Anonymkode: f6dd7...8e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eller er det avlegs nu til dags?

Hva betyr slutshamer??

Anonymkode: faf77...25a

• Liker 1
Skrevet

At man synes at jenter som har mange partnere/åpenlyst liker sex/utagerer er lette på tråden og er horete.

Skrevet

Kaller kun en spade for en spade. 

Anonymkode: 9037e...4d8

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr slutshamer??

Å prøve å få en jente til å skamme seg ved å påstå hun er horete på et eller annet vis. 

Ja, det forekommer dessverre.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kaller kun en spade for en spade. 

Hva mener du, synes du det er horete å like sex med mange?

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At man synes at jenter som har mange partnere/åpenlyst liker sex/utagerer er lette på tråden og er horete.

Hva skal vi si om oss gutta da?? Høres ut som en speilet versjon av oss selv....

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal vi si om oss gutta da?? Høres ut som en speilet versjon av oss selv....

Ja, er det ennå sånn, i 2018, at jenter er horete mens gutta slipper unna som "studs"? Trodde vi var kommet lengre? Eller er det kun ungdommen som har kommet lengre, mens vi gæmliser på plussminus 30 tviholder på fordommene?

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Slutshamer dere jenter?

Jeg "shamer" ingen, uansett årsak eller kjønn. Jeg tror på å behandle andre slik jeg ønsker å bli behandlet selv, og er så dum og godtroende at jeg faktisk tror at det skal være med på å gjøre verden til et bedre sted. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er skikkelig 2014. 

Anonymkode: 57eea...50f

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du, synes du det er horete å like sex med mange?

Om en dama ligger med hva som helst så sier jeg at dama ligger med hva som helst. 

Skrevet

Nei, aldri. 

Anonymkode: b667b...3f3

Skrevet

Ja

Anonymkode: 00896...394

• Liker 1
Skrevet

Tja! Jeg har ikke så veldig respekt for kvinner som er så desperate etter å bli "elsket" at de legger seg ned med hvem som helst, hver eneste gang i håp om at det kan utvikle seg til noe mer. Dårlig strategi, og for desperat! 

Jeg har derimot ingen fordommer mot kvinner som er klare på at de har FF og ONS fordi de ønsker sex. 

Det er altså ikke antall partnere eller handling jeg har fordommer mot, men motivasjonen til dem som søker desperat oppmerksomhet og "kjærlighet" ved å ligge med mange. Synes imidlertid like synd på kvinner som søker desperat "kjærlighet" på denne måten som jeg synes det er noe det ikke står respekt av. De ender jo opp med å bli såret og skuffet gang på gang. Det de trenger er ikke 10 ONS til, men litt selvtillit og selvrespekt, så finner de nok lettere ekte kjærlighet og. 

Kvinner som har ONS fordi de har lyst på SEX, de må gjerne bare kjøre på for min del. Beundrer dem som tar for seg på den måten, uten å bry seg om at det ennå finnes en del slutshaming. Man står ganske sterkt i seg selv når man våger å blåse i at mange mener at kvinner skal være måteholden og "dydige", men lever ut sin lyst. For det er klart at vi kvinner også har lyst og behov! 

• Liker 6
Skrevet

Slutshamer menn oftere enn damer.

Men når jeg slutshamer damer er det fordi de bevisst har valgt å gå etter og ha sex med en mann som er i et forhold. Sier ikke at det ikke er han som har hovedansvaret - men litt omtanke for medsøstre hadde vært fint.

Jenter som "bare" ligger rundt men som har grei standard på mennene de sjekker opp, synes jeg er ok.

(Har noen menn på jobb som ligger med hva som helst og behandles for chlamydia en gang i halvåret eller oftere - dem har jeg virkelig ingenting pent å si om.)

Anonymkode: 91d1b...7cd

• Liker 4
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som har mange partnere er jo selvsagt hard to get og det motsatte av lett på tråden og det minst horete man kan forestille seg.

Skrevet (endret)

Det jeg ser aller mest ned på er kvinner som lyver om hvor mange dem har ligget med.

Elsk å ha sex! Men når du nekter å vedkjenne det at du elsker å ha sex, - nei da er du en liten løgner da.

Endret av waco
  • Liker 1
Skrevet

Jeg slutshamer aldri pga antall eller åpenhet. 

Derimit så dømmer jeg umoral; herunder utroskap, hykleri eller annet.

• Liker 6
Skrevet

Ja det gjør jeg. Kvinnfolk som bevisst legger seg etter opptatte menn. Som dumper den ene typen etter den andre. Som har 4-5 barn med like mange menn. Der dømmekraften er 0 og som virker mindre begavet på sine valg i livet. 

Anonymkode: 1efcc...82f

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Rotemor skrev:

Jeg slutshamer aldri pga antall eller åpenhet. 

Derimit så dømmer jeg umoral; herunder utroskap, hykleri eller annet.

For meg så gjør det ingenting å være en hore. Men for mange andre er det visst det aller verste i hele verden og bli kalt ei hore?

Har aldri skjønt hvorfor? Enten er man stolt over at man gjør som man vil, - eller så er man flau over at man gjør som man vil.

Den endelige likestilling, - er jo selvsagt den dagen kvinner også kan innrømme at de er horer uten å ta seg nær av det!

Når kommer det til å skje mon tro?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...