Maleficenta Skrevet 9. oktober 2018 #21 Skrevet 9. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg tenker at slike kan bruke helt til barnet er ca 3 år gammel. Da tar man av den ene siden. Så hvordan gjør man det? Anonymkode: d53dd...d7d Aha så det går an altså.
Andromeda Skrevet 9. oktober 2018 #22 Skrevet 9. oktober 2018 På 5.9.2018 den 13.35, AnonymBruker skrev: Har hatt denne til nummer 1. Hun er 3,5 år nå og sover i den fremdeles (har tatt av siden og montert på sengehest). Venter nummer to hvert øyeblikk og da skal ny baby etterhvert overta. Funker fint som bed side krype den første tiden når du setter bunnen på høyeste nivå og tar av den ene siden. Veldig greit med skuffene under til sengetøy etc. Anonymkode: 6de3d...bbb Samme her. Brukte den til barnet var nesten 3,5 år ✌️
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #23 Skrevet 10. oktober 2018 2 timer siden, Andromeda skrev: Samme her. Brukte den til barnet var nesten 3,5 år ✌️ Vet du om det går an å bruke som bedside crib de første månedene? Anonymkode: d53dd...d7d
Andromeda Skrevet 10. oktober 2018 #24 Skrevet 10. oktober 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du om det går an å bruke som bedside crib de første månedene? Anonymkode: d53dd...d7d Kanskje, men skuffene man jo fort bli i veien foran senga tenker jeg?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #25 Skrevet 10. oktober 2018 1 time siden, Andromeda skrev: Kanskje, men skuffene man jo fort bli i veien foran senga tenker jeg? Det er ikke nødvendig å bruke skuffene i starten. Mer viktig med bed side crib med tanke på amming og sånt om natta Anonymkode: d53dd...d7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå