AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 https://m2.ikea.com/no/no/p/gonatt-sprinkelseng-lys-gra-00257953/ Hei lurer på om det går ann å bruke denne sengen som bedside crib? Kan jeg feste lastestropper på den? Håper noen kan svare meg Anonymkode: d53dd...d7d
Gjest nicecar Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Jeg har sengen og elsker den allerede for man få bruk for den til barnet er ca. 3-4 år gammelt. Jeg tenker å bruke den som vanlig sprinkelseng, tror ikke du kan bruke den som bedside, men hør på Ikea, det går jo tross alt ann å fjerne den ene delen.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 50 minutter siden, nicecar skrev: Jeg har sengen og elsker den allerede for man få bruk for den til barnet er ca. 3-4 år gammelt. Jeg tenker å bruke den som vanlig sprinkelseng, tror ikke du kan bruke den som bedside, men hør på Ikea, det går jo tross alt ann å fjerne den ene delen. Tusen takk for at du svarte🙂 Er det noen flere her som har peiling på det om bedside crib? Jeg vet ikke om de på ikea har så mye kunnskap om slike ting. Så lurt spørre på kvinneguiden fordi her snakker folk etter egen erfaring mens på butikkene vil dem bare selge produktene sine😪 Ts Anonymkode: d53dd...d7d
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 Vi har denne! Står og venter på lillebror som bedside crib i skrivende stund😊 kommer ikke til å feste den, setter den bare inntil. Den er såpass tung at den kommer ikke til å rikke seg. Anonymkode: 9b8ac...88e 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 1 time siden, nicecar skrev: Jeg har sengen og elsker den allerede for man få bruk for den til barnet er ca. 3-4 år gammelt. Jeg tenker å bruke den som vanlig sprinkelseng, tror ikke du kan bruke den som bedside, men hør på Ikea, det går jo tross alt ann å fjerne den ene delen. 3-4 år? Den er jo bare 120 cm lang, maks 3 hvis du har en lav treåring eventuelt. Min treåring er 108 cm nå, og ville hatt det veldig ubehagelig i den senga. Ikke sengehest på den heller? Da ramler jo så små barn ut.. merkelig seng.. men fin som sprinkelseng altså ☺️ Anonymkode: 5598e...b3a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #6 Skrevet 4. september 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har denne! Står og venter på lillebror som bedside crib i skrivende stund😊 kommer ikke til å feste den, setter den bare inntil. Den er såpass tung at den kommer ikke til å rikke seg. Anonymkode: 9b8ac...88e Ok takk for svaret. Når kommer babyen?😊 måtte dere lage nytt hull på sengen for å justere høyde på madrassen? Anonymkode: d53dd...d7d
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #7 Skrevet 4. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok takk for svaret. Når kommer babyen?😊 måtte dere lage nytt hull på sengen for å justere høyde på madrassen? Anonymkode: d53dd...d7d Vi justerer ikke høyden, setter den på det "høye" trinnet bare. Madrassen havner ca 2 cm høyere opp enn vår madrass, så det går helt fint😊 dessuten skal han sove i babynest oppi der tenker jeg. Anonymkode: 9b8ac...88e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #8 Skrevet 4. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi justerer ikke høyden, setter den på det "høye" trinnet bare. Madrassen havner ca 2 cm høyere opp enn vår madrass, så det går helt fint😊 dessuten skal han sove i babynest oppi der tenker jeg. Anonymkode: 9b8ac...88e Det er ikke anbefalt at babyer skal sove i babynest. Anonymkode: 33be7...5b7 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #9 Skrevet 5. september 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke anbefalt at babyer skal sove i babynest. Anonymkode: 33be7...5b7 Nei, men likevel er det en hel skokk som gjør det. Har god erfaring med å ha førstemann i babynest, så nr to skal også få prøve dette. Anonymkode: 9b8ac...88e 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #10 Skrevet 5. september 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi justerer ikke høyden, setter den på det "høye" trinnet bare. Madrassen havner ca 2 cm høyere opp enn vår madrass, så det går helt fint😊 dessuten skal han sove i babynest oppi der tenker jeg. Anonymkode: 9b8ac...88e Ok takk for hjelpen ☺ da tror jeg det blir gonatt seng på barnet mitt også☺ Anonymkode: d53dd...d7d
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #11 Skrevet 5. september 2018 Har hatt denne til nummer 1. Hun er 3,5 år nå og sover i den fremdeles (har tatt av siden og montert på sengehest). Venter nummer to hvert øyeblikk og da skal ny baby etterhvert overta. Funker fint som bed side krype den første tiden når du setter bunnen på høyeste nivå og tar av den ene siden. Veldig greit med skuffene under til sengetøy etc. Anonymkode: 6de3d...bbb
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #12 Skrevet 5. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt denne til nummer 1. Hun er 3,5 år nå og sover i den fremdeles (har tatt av siden og montert på sengehest). Venter nummer to hvert øyeblikk og da skal ny baby etterhvert overta. Funker fint som bed side krype den første tiden når du setter bunnen på høyeste nivå og tar av den ene siden. Veldig greit med skuffene under til sengetøy etc. Anonymkode: 6de3d...bbb Takk for info☺ Ts Anonymkode: d53dd...d7d
Gjest Bøff Eløff Skrevet 5. september 2018 #13 Skrevet 5. september 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: 3-4 år? Den er jo bare 120 cm lang, maks 3 hvis du har en lav treåring eventuelt. Min treåring er 108 cm nå, og ville hatt det veldig ubehagelig i den senga. Ikke sengehest på den heller? Da ramler jo så små barn ut.. merkelig seng.. men fin som sprinkelseng altså ☺️ Anonymkode: 5598e...b3a Vår brukte den til 3 år. Det er sengehest på den.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #14 Skrevet 7. oktober 2018 På 4.9.2018 den 20.40, AnonymBruker skrev: Vi har denne! Står og venter på lillebror som bedside crib i skrivende stund😊 kommer ikke til å feste den, setter den bare inntil. Den er såpass tung at den kommer ikke til å rikke seg. Anonymkode: 9b8ac...88e Hei ts her. Har montert sengen nå. Hvilken side av sengen skal man ta av? Er det den siden det er skuffer eller den andre siden? Anonymkode: d53dd...d7d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #15 Skrevet 7. oktober 2018 På 4.9.2018 den 20.53, AnonymBruker skrev: 3-4 år? Den er jo bare 120 cm lang, maks 3 hvis du har en lav treåring eventuelt. Min treåring er 108 cm nå, og ville hatt det veldig ubehagelig i den senga. Ikke sengehest på den heller? Da ramler jo så små barn ut.. merkelig seng.. men fin som sprinkelseng altså ☺️ Anonymkode: 5598e...b3a Mi på godt over 3 er 98 i skrivende stund. 5åringen er 115 cirka. Så synes ikke 3-4 år var så dårlig estimat. Og det går vel an å feste sprinkelseng på den vel, følte jeg hadde sett det. Anonymkode: 1e07e...fba
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #16 Skrevet 7. oktober 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei ts her. Har montert sengen nå. Hvilken side av sengen skal man ta av? Er det den siden det er skuffer eller den andre siden? Anonymkode: d53dd...d7d Kan noen svare på spørsmålet mitt også 😕 Anonymkode: d53dd...d7d
Maleficenta Skrevet 7. oktober 2018 #17 Skrevet 7. oktober 2018 På 4.9.2018 den 18.00, AnonymBruker skrev: https://m2.ikea.com/no/no/p/gonatt-sprinkelseng-lys-gra-00257953/ Hei lurer på om det går ann å bruke denne sengen som bedside crib? Kan jeg feste lastestropper på den? Håper noen kan svare meg Anonymkode: d53dd...d7d Har den senga. Fikk det ikke til å funke som bedside crib. Men ikea har en annen type seng som funker. Husker ikke hvilken men den er billigere og enklere enn gonatt senga
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #18 Skrevet 7. oktober 2018 1 time siden, Maleficenta skrev: Har den senga. Fikk det ikke til å funke som bedside crib. Men ikea har en annen type seng som funker. Husker ikke hvilken men den er billigere og enklere enn gonatt senga Men det er jo noen som har skrevet lengere opp at de har brukt gonatt sengen som bedside crib. Det betyr at jeg har gjort et bomkjøp😟 Anonymkode: d53dd...d7d
Maleficenta Skrevet 9. oktober 2018 #19 Skrevet 9. oktober 2018 På 7.10.2018 den 22.31, AnonymBruker skrev: Men det er jo noen som har skrevet lengere opp at de har brukt gonatt sengen som bedside crib. Det betyr at jeg har gjort et bomkjøp😟 Anonymkode: d53dd...d7d Å. Det skjønner ikke jeg hvordan de fikk til når sprinklene sitter fast
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #20 Skrevet 9. oktober 2018 6 minutter siden, Maleficenta skrev: Å. Det skjønner ikke jeg hvordan de fikk til når sprinklene sitter fast Men jeg tenker at slike kan bruke helt til barnet er ca 3 år gammel. Da tar man av den ene siden. Så hvordan gjør man det? Anonymkode: d53dd...d7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå