AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Jeg lurer på om en tatovering på hofta vil forandre seg mye med tida? Da spesielt ved tanke på vektøkning/vektnedgang Anonymkode: 7e355...e28
Sphynx Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Tjaaa. Den forandrer nok farge mye mer om du ikke er påpasselig med å smøre den inn med en god krem.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på om en tatovering på hofta vil forandre seg mye med tida? Da spesielt ved tanke på vektøkning/vektnedgang Anonymkode: 7e355...e28 Tror nok den forandrer seg i takt med huden ja... Anonymkode: 2ed3e...299
Djungelvrål Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 Alle sorte tatoveringer blir mørk grønne og blasse etter noen år i tillegg til å bli mer uskarpe. Legger du på deg vil jo selvfølgelig tatoveringen strekke seg og bli forandret. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 1 minutt siden, Peonjenta skrev: Alle sorte tatoveringer blir mørk grønne og blasse etter noen år i tillegg til å bli mer uskarpe. Legger du på deg vil jo selvfølgelig tatoveringen strekke seg og bli forandret. Men vil den bli direkte stygg? Og hva skjer om jeg går ned i vekt igjen etter at jeg allerede har "utvidet" den? Anonymkode: 7e355...e28
Sphynx Skrevet 4. september 2018 #6 Skrevet 4. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men vil den bli direkte stygg? Og hva skjer om jeg går ned i vekt igjen etter at jeg allerede har "utvidet" den? Anonymkode: 7e355...e28 Om du snakker med en tattovør vil du nok få et bra svar Jeg var veldig bekymret over dette når det kom til overarmene mine og fikk info om at det mest sansynelig ikke ville ha noe å si med den plasseringen.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #7 Skrevet 4. september 2018 6 minutter siden, Sphynx skrev: Om du snakker med en tattovør vil du nok få et bra svar Jeg var veldig bekymret over dette når det kom til overarmene mine og fikk info om at det mest sansynelig ikke ville ha noe å si med den plasseringen. Så klart, de vil jo tjene penger. Anonymkode: ff1aa...333
Sphynx Skrevet 4. september 2018 #8 Skrevet 4. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så klart, de vil jo tjene penger. Anonymkode: ff1aa...333 Tror nok heller en god tattovør vil at kunden blir fornøyd (slik at de faktisk ender opp med å tjene penger på at kunden kommer tilbake og anbefaler de videre). Om de feks vet at en tattis vil strekke seg stygt på hofta, vil de nok anbefale et annet sted. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå