Gå til innhold

Forandrer tatoveringer seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om en tatovering på hofta vil forandre seg mye med tida? Da spesielt ved tanke på vektøkning/vektnedgang

Anonymkode: 7e355...e28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjaaa. Den forandrer nok farge mye mer om du ikke er påpasselig med å smøre den inn med en god krem.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om en tatovering på hofta vil forandre seg mye med tida? Da spesielt ved tanke på vektøkning/vektnedgang

Tror nok den forandrer seg i takt med huden ja...

Anonymkode: 2ed3e...299

Skrevet

Alle sorte tatoveringer blir mørk grønne og blasse etter noen år i tillegg til å bli mer uskarpe.  Legger du på deg vil jo selvfølgelig tatoveringen strekke seg og bli forandret. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Alle sorte tatoveringer blir mørk grønne og blasse etter noen år i tillegg til å bli mer uskarpe.  Legger du på deg vil jo selvfølgelig tatoveringen strekke seg og bli forandret. 

Men vil den bli direkte stygg? Og hva skjer om jeg går ned i vekt igjen etter at jeg allerede har "utvidet" den?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men vil den bli direkte stygg? Og hva skjer om jeg går ned i vekt igjen etter at jeg allerede har "utvidet" den?

Om du snakker med en tattovør vil du nok få et bra svar :) Jeg var veldig bekymret over dette når det kom til overarmene mine og fikk info om at det mest sansynelig ikke ville ha noe å si med den plasseringen.

Skrevet
6 minutter siden, Sphynx skrev:

Om du snakker med en tattovør vil du nok få et bra svar :) Jeg var veldig bekymret over dette når det kom til overarmene mine og fikk info om at det mest sansynelig ikke ville ha noe å si med den plasseringen.

Så klart, de vil jo tjene penger.

Anonymkode: ff1aa...333

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så klart, de vil jo tjene penger.

Anonymkode: ff1aa...333

:rolleyes:

Tror nok heller en god tattovør vil at kunden blir fornøyd (slik at de faktisk ender opp med å tjene penger på at kunden kommer tilbake og anbefaler de videre). Om de feks vet at en tattis vil strekke seg stygt på hofta, vil de nok anbefale et annet sted.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...