AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Hei. Vurderer å kjøpe en GPS klokke til min sønn på 8 år, men sliter litt med å få bestemt meg. Søsteren min kjøpte Gator klokke til sin eldste, men den virket ikke som den skulle og kundeservice der er elendig så blir iallfall ikke den har tittet på xplora sin klokke da denne kommer best ut i test, men kundeomtalene sier meg noe annet (de omtalene jeg har vært borti har vært veldig varierende og veldig mange negative). Så spørsmålet er da; hvordan er deres erfaring med xplora? Er det dyrt å bruke den? Også lurer jeg på en ting til... søsteren min fortalte meg at med gator sin app kan man ikke bare se hvor barnet befinner seg, men også hvor de som er logget inn i appen befinner seg. Har lite lyst at eksen skal kunne se hvor jeg er til en hver tid. Er dette noe xplora sin også gjør? 😐 Anonymkode: 6b247...b4a
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 Her har vi hatt xplora i snart to år. Den første vi fikk var en ordentlig mandagsklokke, men xplora sendte oss en ny. Den fungerer veldig fint! Det er ikke dyrt å bruke den, man betaler et fast månedlig beløp. Hvis du skal kunne logge deg inn i appen og se posisjonen til klokken, så må du pare klokken og telefonen, og logge deg på med passord. Så det er lite sannsynlig at uvedkommende klarer det. Man kan ikke se hvor de med appen befinner seg. Anonymkode: 5c75c...dce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå