AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Hei, jeg skulle teste for graviditet på min clearblue advanced fertilitets monitor men monitoren ville ikke lese av testen. Hele monitoren klikket. Så da er spørsmålet mitt om det alltid er strek på disse graviditetstestene som hører til advanced monitorene? Altså alltid to streker og begge blå? Vet at eggløsningstestene fungerer som vanlig strips (at test streken er sterkere enn kontroll strek ved eggløsning), men usikker på g testene. Jeg tok en eggløsningstest også for å se om den slo ut. Den er ikke helt positiv (vanskelig å vite uten monitor selvsagt). Lh tester har slått ut på graviditet hos meg før. Legger ved bilde av testen Anonymkode: 4a5c6...74a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Nå ser LH testen slik ut: Anonymkode: 4a5c6...74a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Begge er negative. Anonymkode: 60239...79c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 Det er jo to streker på den blå men vet ikke hvordan de ser ut til vanlig. Ville kjøpt en normal test og sett Anonymkode: 41b8e...393
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #5 Skrevet 7. september 2018 Gynekolog sier jeg har hatt eggløsning. (sjekket med ultralyd igår) (er under utredning for habituell abort) , jeg tenkte jeg kunne bruke opp de siste pinnene jeg har igjen siden monitoren er defekt, og bare for å sjekke at test streken er på veg til å bli svakere siden forrige test. Tok denne nettopp og vil si at den er svært så positiv. Kontroll streken er jo nesten ikke synlig. Er tom for skikkelige lh og hcg tester. Burde ikke testen bli svakere da el er bekfreftet med ul? Kan gyn. Ha sett feil? Anonymkode: 4a5c6...74a
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #6 Skrevet 7. september 2018 Beklager. Jeg har misforstått. Tror jeg blandet kontroll strek med test strek. Da er alt ok. Hehe Anonymkode: 4a5c6...74a
Prøver18 Skrevet 7. september 2018 #7 Skrevet 7. september 2018 Fikk du noe svar på det? Lurer på om jeg er gravid. Fikk denne idag. Er for clearblue advanced monitor. Den viste negativ men ser en svaaaaaaaaaak strek der.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #8 Skrevet 7. september 2018 Ei som kommenterte at den var negativ. Har også lest litt på nett, der folk sier at det alltid er to streker på g testene som skal i monitor. Og siden min gyn kunne se at jeg har hatt eggløsning så kan det vel ikke være så lenge siden og dermed umulig at jeg kan få positiv gtest allerede nå? Men skal aldri si aldri 😉 krysser fingrene for deg. Anonymkode: 4a5c6...74a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå