Usikkertjente22 Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Jeg oppdaget tilfeldigvis at kjæresten min har flere videoer av at han onanerer på merkelige steder. På iPhone kan man i markere bilder som «skjult» fra den vanlige kamerarullen og det er i dette skjulte albumet videoene har kommet opp. Videoene er nylige. Jeg er litt i sjokk og vet ikke hva jeg skal gjøre eller om dette er normalt. Det er tydelig at dette er noe han vil skjule så vet ikke hvordan jeg skal kunne ta dette opp med han. Er det noen som har noen råd?
Phoebe Buffay Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Om du fant det via snoking burde du ikke ta det opp. Om han la det på "skjult" - var det vel fordi han ikke ville noen skulle se det. Respekter andres privatliv. 5
Usikkertjente22 Skrevet 4. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2018 5 minutter siden, Phoebe Buffay skrev: Om du fant det via snoking burde du ikke ta det opp. Om han la det på "skjult" - var det vel fordi han ikke ville noen skulle se det. Respekter andres privatliv. Skal jeg bare ignorere det da? Er ikke dette veldig spesielt. Det var forøvrig ikke en intensjon om snoking. Han visste jeg var på mobilen hans. Var egt mest tilfeldig at jeg så det.
Phoebe Buffay Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 Akkurat nå, Usikkertjente22 skrev: Skal jeg bare ignorere det da? Er ikke dette veldig spesielt. Det var forøvrig ikke en intensjon om snoking. Han visste jeg var på mobilen hans. Var egt mest tilfeldig at jeg så det. Man kommer ikke innpå skjult kamerarull tilfeldig. Mye som er spesielt, betyr ikke at det er din sak. Så lenge det ikke skader noen burde du bare la det ligge, tror ikke det hadde gjort forholdet noe bra om du tok det opp. 3
CamillaCollett Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 Hvorfor filmer han seg selv når han onanerer, mon tro? Det er jo det vesentlige. Ser han på filmene selv, så er jo det underlig, sender ham dem til andre, vel, da er det verre. 6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #6 Skrevet 4. september 2018 6 minutter siden, Usikkertjente22 said: Skal jeg bare ignorere det da? Er ikke dette veldig spesielt. Det var forøvrig ikke en intensjon om snoking. Han visste jeg var på mobilen hans. Var egt mest tilfeldig at jeg så det. Kan du ikke bare konfrontere han med at du fant videoene etter at DU SNOKET!!!! Typen din har ikke gjort noe galt. Anonymkode: 3dafd...5cd 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #7 Skrevet 4. september 2018 Kjære usikre jenter på 22. Slutt å snike på kjærestens mobil. Anonymkode: d0e0d...427 1
Gjest Zanna A Skrevet 4. september 2018 #8 Skrevet 4. september 2018 1 time siden, Usikkertjente22 skrev: Jeg oppdaget tilfeldigvis at kjæresten min har flere videoer av at han onanerer på merkelige steder. På iPhone kan man i markere bilder som «skjult» fra den vanlige kamerarullen og det er i dette skjulte albumet videoene har kommet opp. Videoene er nylige. Jeg er litt i sjokk og vet ikke hva jeg skal gjøre eller om dette er normalt. Det er tydelig at dette er noe han vil skjule så vet ikke hvordan jeg skal kunne ta dette opp med han. Er det noen som har noen råd? Ja, jeg har et råd. Drit i det. Selv om du synes det er merkelig må han få ha sin private seksualitet i fred. Hva er det å bli sjokkert over? Vi mennesker gjør mye rart. Han synes sikkert det er spennende. Og ja, det er det normalt - han utforsker sin seksualitet. Og du skal IKKE ta det opp. Du kan heller foreslå litt film/bilde når dere har sex sammen (slett de etterpå for sikkerhets skyld). Han liker det jo
Hadley Skrevet 4. september 2018 #9 Skrevet 4. september 2018 Kan jo hende han laster dem opp på Xtube eller noe sånt, det er millioner av videoer av folk som onanerer på internett. 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #10 Skrevet 4. september 2018 En ting er å tenne på å filme seg men da er det mer vanlig å funke foran speilet. Eller slette videoen etter filmingen. Å lagre de betyr jo at han sender de eller legger de ut noe sted og for meg er det en form for utroskap. Jeg hadde tatt det opp med han på en rolig måte og sett hva han svarte og hvordan han reagerte! Det er normalt å se på hverandres telefoner så hvis han blir sur så er det intensjonen bak innholdet han vil skjule, er det helt harmløst blir han ikke sur for at du har snoka. Kun den som gjør noe man ikke skal når man er i forhold (utroskap, sexchat, legge ut seksuelt innhold av seg selv til andre) blir sur for snoking Anonymkode: 81244...7bb 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #11 Skrevet 4. september 2018 Å runke foran speilet skulle det stå Anonymkode: 81244...7bb
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #12 Skrevet 5. september 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ting er å tenne på å filme seg men da er det mer vanlig å funke foran speilet. Eller slette videoen etter filmingen. Å lagre de betyr jo at han sender de eller legger de ut noe sted og for meg er det en form for utroskap. Jeg hadde tatt det opp med han på en rolig måte og sett hva han svarte og hvordan han reagerte! Det er normalt å se på hverandres telefoner så hvis han blir sur så er det intensjonen bak innholdet han vil skjule, er det helt harmløst blir han ikke sur for at du har snoka. Kun den som gjør noe man ikke skal når man er i forhold (utroskap, sexchat, legge ut seksuelt innhold av seg selv til andre) blir sur for snoking Anonymkode: 81244...7bb Nei, det betyr ikke det, men det KAN bety det. Dessuten, hvorfor skulle det være mindre vanlig å slette filmene fra mobilen etter at de var sendt eller lastet opp på et mystisk sted? Anonymkode: 804cc...c7b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #13 Skrevet 5. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det betyr ikke det, men det KAN bety det. Dessuten, hvorfor skulle det være mindre vanlig å slette filmene fra mobilen etter at de var sendt eller lastet opp på et mystisk sted? Anonymkode: 804cc...c7b MÅ ikke være det nei men kan høres sånn ut! Man holder de lagret fordi man sender de rundt vel. Nett sex. Var i kontakt med en mann en gang som sendte masse filmklipp og bilder, viste seg at det var ikke live men bilder og filmsnutter han hadde tatt før og lagra og sendte rundt til alle sine nye flørter. En venninne som flørta med samme fyr etter meg (uten at hun visste om meg og han) fikk akuratt samme filmklipp som meg 😛 vi sammenligna de 😛 Og ingen menn hadde vel akseptert at kjæresten sin sendte intimvideor til andre, utroskap. Anonymkode: 81244...7bb
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #14 Skrevet 5. september 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: MÅ ikke være det nei men kan høres sånn ut! Man holder de lagret fordi man sender de rundt vel. Nett sex. Var i kontakt med en mann en gang som sendte masse filmklipp og bilder, viste seg at det var ikke live men bilder og filmsnutter han hadde tatt før og lagra og sendte rundt til alle sine nye flørter. En venninne som flørta med samme fyr etter meg (uten at hun visste om meg og han) fikk akuratt samme filmklipp som meg 😛 vi sammenligna de 😛 Og ingen menn hadde vel akseptert at kjæresten sin sendte intimvideor til andre, utroskap. Anonymkode: 81244...7bb Det høres sånn ut for deg kanskje, for andre høres påstanden din paranoid ut. At du slutter fra en til alle sier vel sitt egentlig. Det kan selvfølgelig tenkes at du har rett, men det kan like gjerne ha helt andre forklaringer. Anonymkode: 804cc...c7b 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #15 Skrevet 5. september 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan selvfølgelig tenkes at du har rett, men det kan like gjerne ha helt andre forklaringer. Anonymkode: 804cc...c7b Såklart, er derfor jeg sier jeg hadde tatt det opp med han og sett hva han sa og hvordan han reagerte. Og jeg slutter ikke fra en til alle men logisk sett så er det jo en bakenliggende grunn til at noe holdes skjult fra kjæresten sin og som regel fordi man vet det som skjules ikke skal gjøres når man er i forhold. Og det er heller ingen logisk grunn til å lagre videoer om man ikke deler eller skal dele de, for om det er å se seg selv runke man tenner på så er det mer naturlig å bruke et speil. Jeg er ikke noe orakel og sier bare mine tanker om det og ingen andre enn ts kjæreste vet så derfor oppfordrer jeg hun til å snakke med han om det. Jeg syntes ikke snoking er noe man skal måtte skjule eller skamme seg for i et forhold, åpenhet bør være en selvfølge i mine øyne og her trenger altså ts konfrontere han og om han ikke viser åpenhet og blir sur for at hun snoket så er det grunner bak som han vet skader forholdet og derfor prøver å beskytte, simple Anonymkode: 81244...7bb
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #16 Skrevet 5. september 2018 Æsj for en weirdo... styr unna han ts. Finn en normal mann. Anonymkode: bad99...3be 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #17 Skrevet 5. september 2018 Jeg synes ikke det virker rart i det hele tatt. Det finnes mange kinks der ute og noe han gjør i forbindelse med runking har egentlig ikke andre noe med, partner inkludert( med mindre partner har blitt invitert til å ta del såklart). Han tenner nok på å bli filmet da, og evt å se på seg selv runke på uvanlige steder, for å hente tilbake spenningen av det samtidig som han tilfredstiller seg selv hjemme. Det finnes mange forklaringer. ikke ALLE er utro jævler. Og det blir megaflaut for han om det viser seg å være en uskyldig kink for han. Mange menn som er usikre vil vel heller bli beskyldt for utroskap og bekrefte at det var det som var grunnen fremfor å innrømme at de har en kink som mange synes er rar. Og en sidenote; aldri aldri snok på mobilen eller nettbrettet eller pc-en til partneren din! Enkelte ting er private, også når man er i forhold. Anonymkode: 3ecb0...be3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå