Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 Maa le litt av mannen min. Han er paa forretningsreise i Soer-Afrika og kom over en Jack Russell/sjakal-blanding. Han mente det var den soeteste hunden han hadde moett! Kosete og myyyk pels, visstnok! Noen andre som har hoert om underlige hundeblandinger? ps. Foreldrene mine har en Border Collie/Mellomschnauzer-blanding, og den er helt herlig!
Englepus Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 Hørtes litt spesielt ut ja. Vet om en som er blanding av Border Collie og Dachs. Den ser ut som en litt stor Dachs med Border Collie pels og farger.
Gjest Cherie Skrevet 15. mars 2005 #3 Skrevet 15. mars 2005 Jeg så den nydeligste hunden som noen gang har vandret på fire ben her om dagen. Før jeg så denne mente jeg at ingen ting kunne være penere enn en renraset Ridgeback.... Men kaster man litt tervuren inn i en ridgeback får man fram en nyyyyyyyydelig hund.
nessi Skrevet 15. mars 2005 #4 Skrevet 15. mars 2005 Den tøffeste blandingshunden jeg har sett var blanding av strihåret dachs og dobbermann. Den var helt sort, litt høyrere enn enn dachs og med de største lårmusklene jeg har sett på en hund. Den var kjempe tøff.
Gjest Rimfrost Skrevet 15. mars 2005 #5 Skrevet 15. mars 2005 Blanding av sjalak og hund.. ? Det må vel falle inn under kategorien hybrid det da ? Hybrider pleier å være kjempevakre ! Spesielt Coydogs (blanding av coyote og f.eks siberian husky) er kjempevakre... ulvehybrider og
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #6 Skrevet 15. mars 2005 http://www.greenapple.com/~jorp/amzanim/cross04a.htm Her er det en del hybrider.
AvaAdore Skrevet 24. mars 2005 #8 Skrevet 24. mars 2005 mine svigerforeldre er de "lykkelige" eigerene av en dalmatiner x bouvier des flandres...... den er STOR... digert hode, kroppsbygningen til en dalmatiner men med pelsen til en bouvier... kort sagt, det er ikke en hund man har lyst til aa moete paa i en moerk bakgate:) og heter Spike...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå