Gå til innhold

Må opprette kundeforhold FØR man får vite boliglånsrentetilbudet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et boliglån fra før i Dnb, men jeg er ikke helt fornøyd med renten. Har søkt om samme boliglån i DinBank.no som Sparebanken Øst står bak. 

Nå fikk jeg en epost der det står at de vil gi meg et lånetilbud. Men før de gjør det, må jeg logge meg inn og registrere meg og opprette konto og kundeforhold i banken deres. Er dette vanlig? Jeg spurte hvorfor jeg ikke får vite lånerenten FØR jeg går inn og registrerer meg som deres kunde, men det var sånn det fungerte visstnok. De kunne ikke gi meg lånetilbud uten at jeg var kunde.

Er dette normalt og vanlig? Man må opprette konto og alt før man kan få vite lånerenten og hva tilbudet faktisk er?

Skjønner ikke noe. Jeg vil jo ikke være kunde der hvis de gir meg omtrent samme renten som jeg har fra før! Jeg leste en plass forrige uke at de ga så gode boliglånsrenter, så derfor søkte jeg hos dem. Men om jeg har fått denne gode renten vites jo ikke.... 

Anonymkode: 782c5...ce8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS! Jeg sendte inn all dokumentasjon etc forrige uke med søknaden om boliglånet, så de har da åpenbart godkjent den. Men i eposten skriver de altså "

"Vi ønsker å sende deg et tilbud på boliglån. Men før vi gjør det...." så følger det beskjed om at jeg må logge på og registrere meg, ved å klikke på en vedlagt link

TS

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les her: https://www.penger.no/boliglan/

Anonymkode: 6a99b...76d

Det er ikke svar på det jeg lurer på.

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...