AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Hvilken av disse telefonene ville du valgt? Kom gjerne med både positive og negative erfaringer. Huawei p20 pro Samsung s9+ Samsung note 9 Iphone 8 Iphone 8 plus Iphone X Anonymkode: 227fa...fe1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Hvilken størrelse vil du ha på telefonen? Jeg har iPhone 8+ og den er akkurat litt for stor for hånden min. Klarer ikke nå hele tastaturet med bare en tommel feks, så må skrive med begge hendene. Mister den også hele tiden fordi den er så stor. I løpet av september skal jeg kjøpe iPhone x fordi jeg foretrekker iPhone over android og X er litt mindre enn 8+. Skulle jeg hatt android hadde jeg kjøpt Huawei P20 pro fordi den er 1) griselekker (spesielt i fargen twilight), 2) har 40 megapiksel kamera elns??? Helt vilt i hvert fall, og 3) har fått terningkast 6 sinnsykt mange steder. Tror den ble kåret til verdens beste kameramobil elns. Jeg har faktisk sykt lyst på en sånn, bare synd den ikke har iOS Skal du ha iPhone bør du ta stilling til hvilken størrelse du vil ha ifht om du skal velge + eller ikke +. Anonymkode: 6da67...f11 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Har samsung s9, perfekt størrelse. Nå har jeg kun hatt samsung de siste ti årene, så kan ikke sammenligne med annet, men synes de er enkle å bruke og har aldri opplevd feil med de jeg har hatt selv etter gjentatte turer i gulvet. Anonymkode: b0a3e...0a6
Sirah Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 Jeg har hatt både Samsung S9 og iPhone 8 og iPhone slår Samsung på alle områder. Jeg kan kort og greit ikke fordra Android. Det er tregt, henger, dårlig batteri+++ listen er lang. Personlig syntes jeg at iPhone 8 har perfekt str. Jeg får den i lomma 1
Titania Skrevet 5. september 2018 #5 Skrevet 5. september 2018 Vil du ha apple-telefon, så kan du jo vente til neste uke for å se hva de viser da. Jeg for min del ligger langt unna android, fordi alle telefonene jeg har vært borti har køddet det til på ett eller annet vis. Så med dagens telefoner ville jeg valgt X - men også ventet og sett hva apple lanserer den 12 😄
hutula1 Skrevet 9. september 2018 #6 Skrevet 9. september 2018 Kunne aldri tenke meg å velge en overpriset iPhone og med en ekskluderende og begrensende operativsystem. Av de telefonene TS har ramset opp, må det bli Huawei p20 pro. For øvrig liker jeg ikke store telefoner, så om TS hadde ramset opp Sony Xperia Compact i en eller annen versjon, så ville det blitt svaret mitt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #7 Skrevet 9. september 2018 Kommer veldig an på hvilket operativsystem du liker best. Jeg hater android og kommer nok aldri til å kjøpe noe annet enn iPhone igjen. Har prøvd meg på både samsung og htc, men faller alltid tilbake til iPhone. Nå kommer det jo 3 nye iPhone modeller den 12.september. Anonymkode: 987dd...a4a
smilo Skrevet 12. september 2018 #8 Skrevet 12. september 2018 Jeg har Huawei og er strålende fornøyd med den. Lang batteritid og god lagringsplass.
JaVel Skrevet 12. september 2018 #9 Skrevet 12. september 2018 Hvis en mobil for eksempel er 5.5 tommer, hva vil det si i bredde og høyde?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #10 Skrevet 12. september 2018 2 hours ago, JaVel said: Hvis en mobil for eksempel er 5.5 tommer, hva vil det si i bredde og høyde? Det varierer, men det står i spesifikasjonene. Anonymkode: c7358...720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå