Gjest peachblossom Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Jeg har hatt DNB siden jeg var 15 år. Er nå i slutten av 20-årene. Begynner å bli litt lei av DNB, og tenker kanskje at det finnes bedre alternativer. Jeg er ikke ute etter noen spesielle tjenester. Kanskje mer en brukervennlig bank som er god for oss under 35. Som har noen fordeler for unge, f.eks. Hvilken bank har du? Er du fornøyd?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Hva mener du med brukervennlig bank? Bankene har kontoer der du har pengene dine og du setter opp autofaktura på regningene dine. Anonymkode: 82a19...14e 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 DNB kommer vel ganske dårlig ut i kåringer på beste banker i Norge? Anonymkode: 4814a...81c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 Kan man ha kontoer i flere banker ? Anonymkode: 6bd87...d14
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 Jeg byttet til Sparebank1 fra DnB for et år siden og ngrer ikke et sekund. På det en året har det ikke vært trøbbel en eneste gang noe jeg opplevde at det var med DnB hver uke ang. innlogging. Mobilbanken er også mye lettere å bruke da man kan logge inn med kode eller touch ID. Noe man ikke kan i DnB. Mye lettere side og mer brukervennlig med Sparebank1. Så det er min erfaring 😀 Anonymkode: 44aba...0d4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #6 Skrevet 4. september 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Kan man ha kontoer i flere banker ? Anonymkode: 6bd87...d14 Så mange du vil. Anonymkode: 9ae9a...ca3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #7 Skrevet 5. september 2018 Skjønner ikke at folk velger å ha pengene sine i banker med høye gebyr og lave innskuddsrenter. Anonymkode: 82a19...14e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå