Gå til innhold

Tips om et sted å chate om vanskelig dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen tips om sider jeg kan chate med folk . På dager som er vanskelig . Da jeg ikke har så mye folk rundt meg.  Prøve på kirkens sos. Men følte at jeg fikk bare svada snakk igjen.  Er ikke ungdom 

Anonymkode: efe39...7e7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.sidetmedord.no/

Anonymkode: dc6c0...d04

De drives av Hjelpetelefonen mental helse, og dersom folkene som jobber i chatten er like ufølsomme som de som prater i telefon,  er det best å holde seg unna.

Anonymkode: 8596c...d43

• Liker 1
Skrevet

Tror kanskje du har litt høye forventninger til hva som er mulig å få utav en chat med fremmede som ikke kjenner deg og din situasjon.

Altså, hva annet enn "svadasvar" er det mulig å gi? Noen som hører deg og er tilstede - men ingen har jo magiske ord som plutselig får deg til å føle deg bedre. 

Anonymkode: 2e21c...06f

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror kanskje du har litt høye forventninger til hva som er mulig å få utav en chat med fremmede som ikke kjenner deg og din situasjon.

Altså, hva annet enn "svadasvar" er det mulig å gi? Noen som hører deg og er tilstede - men ingen har jo magiske ord som plutselig får deg til å føle deg bedre. 

Anonymkode: 2e21c...06f

Men følelsen av at det du sier å sliter med ikke er så viktig pga det er mange andre som sliter.  Det er ikke godt å høre. Og heller et ikke et svar som ikke oppfordrer deg til videre kontakt.  Sånn tøft at du føler sånn .Men mange sliter så dette klarer du deg ut av. Håper du har det bra nå. Hilsen osv.. 

Anonymkode: efe39...7e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...