AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Heisann. Med B1 hadde jeg en stabil syklus på 28 dager, og det klaffet etter bare 4 måneder. Denne gangen har jeg en ustabil syklus på 28-33 dager. Hvordan har dere opplevd å ha ustabil syklus i prøveperioden? Tok det lang tid å bli gravid? Anonymkode: fd86b...50c
frk.Sanna Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heisann. Med B1 hadde jeg en stabil syklus på 28 dager, og det klaffet etter bare 4 måneder. Denne gangen har jeg en ustabil syklus på 28-33 dager. Hvordan har dere opplevd å ha ustabil syklus i prøveperioden? Tok det lang tid å bli gravid? Anonymkode: fd86b...50c Jeg vil ikke si at det der er ustabil syklus☺️ Uansett anbefaler temping på det sterkeste + om dere har sex annen hver dag så er dere sikre på å treffe EL uansett☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 På 4.9.2018 den 13.57, frk.Sanna skrev: Jeg vil ikke si at det der er ustabil syklus☺️ Uansett anbefaler temping på det sterkeste + om dere har sex annen hver dag så er dere sikre på å treffe EL uansett☺️ Takk for svar! Godt og høre at du ikke synes den er så ustabil 😊 får sette meg inn i temping etterhvert! Vi er fortatt bare i 2PP, og har ikke noe hastverk enda! Anonymkode: fd86b...50c 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 På 4.9.2018 den 13.54, AnonymBruker skrev: Heisann. Med B1 hadde jeg en stabil syklus på 28 dager, og det klaffet etter bare 4 måneder. Denne gangen har jeg en ustabil syklus på 28-33 dager. Hvordan har dere opplevd å ha ustabil syklus i prøveperioden? Tok det lang tid å bli gravid? Anonymkode: fd86b...50c Hei😊 Jeg hadde en ganske "ustabil" syklus etter p-pille stopp (28-29 dager). Før oppstart hadde jeg alltid en syklus på 28 dager. Fra p-pille slutt til jeg ble gravid tok det 8 måneder før positiv test. Jeg kavet veldig i starten og ville selvfølgelig at det skulle klaffe i første pp... Jeg sluttet å stresse og fulgte med på el-slimet mitt. Jeg har nå en mistanke om at eggløsningen min var ganske ustabil over mange måneder, for den syklusen det klaffet hadde jeg uvanlig store menger el-slim. Hadde samleie samme dagen som jeg merket el-slimet, samt dagene før og etter. Jeg har stor tro på og slappe av og ha regelmessig sex (Ikke bare i din mest fruktbare periode). Håper det klaffer for dere snart 💛 Anonymkode: 854b4...ab7 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #5 Skrevet 5. september 2018 Det der er ingenting. Jeg hadde en syklus på 21-62 dager.. så her hadde vi bare sex annenhver dag uavhengig av hvor jeg trodde jeg var i syklusen. Anonymkode: 38b1e...da9 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #6 Skrevet 5. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei😊 Jeg hadde en ganske "ustabil" syklus etter p-pille stopp (28-29 dager). Før oppstart hadde jeg alltid en syklus på 28 dager. Fra p-pille slutt til jeg ble gravid tok det 8 måneder før positiv test. Jeg kavet veldig i starten og ville selvfølgelig at det skulle klaffe i første pp... Jeg sluttet å stresse og fulgte med på el-slimet mitt. Jeg har nå en mistanke om at eggløsningen min var ganske ustabil over mange måneder, for den syklusen det klaffet hadde jeg uvanlig store menger el-slim. Hadde samleie samme dagen som jeg merket el-slimet, samt dagene før og etter. Jeg har stor tro på og slappe av og ha regelmessig sex (Ikke bare i din mest fruktbare periode). Håper det klaffer for dere snart 💛 Anonymkode: 854b4...ab7 Det her er jo ikke ustabilt i det hele tatt.. Anonymkode: 38b1e...da9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #7 Skrevet 5. september 2018 Jeg hadde en ustabil syklus. Alt fra 19-40 daget mellom. Ble gravid 3 måneder etter jeg slutta på P-piller Anonymkode: b7395...523 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #8 Skrevet 5. september 2018 Jeg trodde også at jeg hadde ustabil syklus pga amming (28-34 dager). I følge gynekolog var den ikke det. Jeg fulgte med på eggløsningsslim, og hadde ekstra ofte sex i den perioden. Ble gravid i løpet av 2-3 måneder. Anonymkode: 3d981...2f6 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #9 Skrevet 5. september 2018 5 dager er ikke ustabil. Når vi snakker mange uker så er den ustabil. Da vet man ikke når el kommer så da blir det et problem. Anonymkode: 0cd36...89b 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #10 Skrevet 7. september 2018 På 5.9.2018 den 19.24, AnonymBruker skrev: 5 dager er ikke ustabil. Når vi snakker mange uker så er den ustabil. Da vet man ikke når el kommer så da blir det et problem. Anonymkode: 0cd36...89b Eller om EL kommer.. Ustabil syklus har man ikke når det er normalvariasjoner! 1-2 dager er jo i hvert fall ingenting.. Anonymkode: 6fd22...d0b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #11 Skrevet 7. september 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller om EL kommer.. Ustabil syklus har man ikke når det er normalvariasjoner! 1-2 dager er jo i hvert fall ingenting.. Anonymkode: 6fd22...d0b Sant det, er ikke sikkert den kommer i det hele tatt. Det er veldig frustrerende å ha uregelmessige sykluser og en el som gjør som den vil. Ikke bare når man skal prøve, men ellers også. Vet jo aldri når mensen har tenkt å dukke opp. Anonymkode: 0cd36...89b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #12 Skrevet 7. september 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller om EL kommer.. Ustabil syklus har man ikke når det er normalvariasjoner! 1-2 dager er jo i hvert fall ingenting.. Anonymkode: 6fd22...d0b Sant det, er ikke sikkert den kommer i det hele tatt. Det er veldig frustrerende å ha uregelmessige sykluser og en el som gjør som den vil. Ikke bare når man skal prøve, men ellers også. Vet jo aldri når mensen har tenkt å dukke opp. Anonymkode: 0cd36...89b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #13 Skrevet 8. september 2018 Det er jo ikke særlig ustabilt. Så tror ikke det vil være særlig vanskelig. Min husker jeg var fra 30-70 dagers syklus. Da kan det ta tid... Anonymkode: cce24...ede
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #14 Skrevet 8. september 2018 Jeg har veldig ustabil syklus . Aner ikke når jeg får mensen, noen gangen kommer den til normal tid andre ganger 1-2-3-4-5 uker i etterkant. Veldig frustrende og hvertfall med tanke å vite der beste tidspunktet for EL. Jeg har prøvd EL tester, men det har ikke funket hittil. Så nå har jeg bestemt meg for å bestille time til privat gynekolog etter ett års prøving. Håper jeg kan få hjelp hos dem! Anonymkode: 84778...223
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå