AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Jeg jobber mye kveld, så jeg har ofte ikke mulighet til å lage middag hjemme. Siden det er greit med noe annet enn brødmat til middag blir det mye takeaway. Har lyst til å lage noe jeg kan ta med hjemmefra, både for variasjon og økonomiens del. Hva spiser dere andre som jobber slik? Tenker både på ting som kan spises kaldt, eller varmes opp, har tilgang på både kjøleskap og mikro, men ingen arealer/utstyr for tilberedning av mat. Anonymkode: 8e654...c92
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Da jeg måtte ta med middag på jobb laget jeg ofte mat som stekt ris/nudler, pastasalater og andre salater, kjøttdeig og spaghetti og wok. Anonymkode: a89e2...6d5
Inwe Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Jobbet kveld annenhver uke før. Da laget jeg opp middag enten i helgen eller på formiddagen og tok med i matbokser. Det aller meste kan varmes i mikro. Nå jobber jeg kun på dagtid, men har fortsatt matpakker i kjøleskapet. Både til lunsj for samboeren både når han jobber dag og kveld (jeg får catering) og for å slippe å lage middag hver dag. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå