AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Anne- Kat, Martin Johnsrud Sundby, Northug(ene), Bjørn Einar Romøren, Vibeke Skofterud...hva faen tenker de på ? Eller speiler de samfunnet, hvor vanlig er det egentlig å fyllekjøre en eller flere ganger i løbet av livet ? Anonymkode: 2a26b...e53 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Her jeg bor er det dessverre veeeldig vanlig. Tror "alle" har gjort det. Dog så skjer det oftes i ung alder 18-22år, ikke at det er noen unnskyldning altså. Jeg bor på bygda men ikke sånn avsides bygda, midt på Østlandet rett utenfor en by. Anonymkode: feae3...72a
Ullvott Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Jeg TROR det kan ha noe med personlighetstrekkene til en del av de som bevisst oppsøker kjendisstatus. De har en litt ekstrem livsstil fra før. De tøyer grenser innenfor «sine» områder. De oppsøker spenning. De er i mange tilfeller egoister; særlig de som er individuelle idrettsutøvere, for de MÅ ha et sterkt selvfokus. Dette kan kanskje henge sammen med manglende konsekvenstankegang. Jeg tror derimot IKKE at kjendisene tror at andre regler gjelder for dem enn for ikke-kjendiser. 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 Veldig uenig med brukeren over sin siste setning. Jeg tror nemlig at det er sånn. I rettsaken mot en kvinnelig påvirket sjåfør, kom det fram at en politimann hadde sagt at han var dritt lei kjendiser. De tror ofte de er hevet over oss andre menneskelige ganske ofte tror jeg. De tillater seg litt mer fordi de blir omtalt, beundret eller skrevet mye om. Om de er innen sport eller artist. Sier ikke at alle er sånn, men det mangler ikke på dem som tror vanlige regler ikke gjelder dem. Anonymkode: 83839...31d 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 Hvorfor drakk Jeppe? Anonymkode: 82e16...dc3
Klossmajor Skrevet 5. september 2018 #6 Skrevet 5. september 2018 Min oppfatning er at det er lavere toleranse for fyllekjøring i Skandinavia enn i sydligere deler av Europa. Derfor tror jeg også det er mindre vanlig å sette seg inn bak rattet i beruset tilstand i Skandinavia enn i sydligere og østligere deler av Europa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå