Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har prøvd Tinkafu regntrekk til Babyjogger City Elite? Hvordan likte dere i så fall det sammenlignet med det orginale? Vi må kjøpe nytt, men jeg er ikke sikker på hvilket jeg skal ta. Er ikke superfan av det orginale, men det er jo ikke sikkert Tinkafu sitt er mer praktisk heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tinkafu sitt regntrekk er supert til babyjogger city elite! 😄 Passer bra til både liggedel- og sittedelen 👍🏼 Er veldig fornøyd! Jeg kjøpte aldri originaltrekket for jeg fikk høre det var dårlig ventilasjon og dermed byttet mange over til Tinkafu sitt. 

Anonymkode: 94549...1c4

Skrevet

Vi har Tinkafu til babyjogger city mini gt. Liker det mye bedre enn originaltrekket.

Anonymkode: 8a478...0cb

Skrevet

Jeg har Tinkafu til city elite! Det er supert, både til bag og sportsdel! Dekker spesielt godt rundt bagen(kan være noe med at bagen ikke er så stor). Jeg valgte å ikke kjøpe babyjogger sitt, likte ikke hvordan det satt og synes det virket litt for tett/dårlig ventilert.

Anonymkode: 86503...cdb

Skrevet

Takk for svar, da går jeg for det tror jeg :) Får forresten barnet sett ut når det er helt lukket? Ser ut som den åpningen er så høyt oppe.

Skrevet

Går an å åpne glidelåsen litt og vippe ned den kanten, da blir det bedre sikt ut. Har hvertfall funket fint å gjøre det på de vognene jeg har brukt det på.

Anonymkode: 49f31...bf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...