Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, tok ut min p stav for 1,5 mnd siden. (Etter ca 3 mnd inne) Fikk en blødning etter 4 dager  som varte i 4 dager. 7 dager senere fikk jeg en frisk blødning som varte i 1 dag. Etter dette har jeg ikke hatt noen blødninger, og lurer på om jeg har hoppet over mensen ? Har tatt flere tester men alle er negative. Jeg aner jo ikke Når tr skal dukke opp. Har samtidig hatt mye utflod måneden etter den ble tatt ut, mye som virket som el slim, men tydeligvis var det ikke det? Har prøvd å kjenne på livmortappen siste mnd, men blir ikke klokere av det.. Nå har den vært langt nede i flere uker , hard og lukket. Skjønner ingenting.. er det noen som har erfaring ang dette? Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar ei tid før kroppen er i gang igjen, og det handler da om hvor fort du får eggløsning😊

Skrevet

Eggløsningen min var ikke i gang før etter 3,5 mnd, og da ble jeg gravid!

Skrevet

Ja jeg skjønner, bare rart det har virket som jeg har hatt el allerede, kan jo være den kom sent også.. men takk for svar begge to :)

Skrevet

Jeg vil gjerne oppdatere denne litt.. fikk mensen 9 sept.  Igår fikk jeg noe jeg vil si var en svak positiv graviditetstest. Kan jeg være gravid eller kan det være  en kjemisk ? Blør fortsatt..

9F310A97-33BF-456E-90C9-F3472830EBBB.jpeg

Skrevet
På 13.9.2018 den 7.03, Iram92 skrev:

Jeg vil gjerne oppdatere denne litt.. fikk mensen 9 sept.  Igår fikk jeg noe jeg vil si var en svak positiv graviditetstest. Kan jeg være gravid eller kan det være  en kjemisk ? Blør fortsatt..

9F310A97-33BF-456E-90C9-F3472830EBBB.jpeg

Positiv. Gå til legen og få målt HCG om du blør :) 

Skrevet
8 timer siden, Febmamma skrev:

Positiv. Gå til legen og få målt HCG om du blør :) 

Har legetime imorgen. Har stoppet å blø for noen dager siden. tok en digital som viser 1-2 uker 🙂

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Iram92 skrev:

Har legetime imorgen. Har stoppet å blø for noen dager siden. tok en digital som viser 1-2 uker 🙂

Gratulerer ❤️ Det går nok fint skal du se :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...