Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Her har den tidligere "tanta i Akersgata" ganske enkelt bæsjet langt nedover legger og lår.

Gjest Embla s
Skrevet

Dette er helt utrolig! Så han hos Skavlan på fredag, han var bare kjempefestlig! Synd jeg ikke abbonerer på Aftenposten.. (da skulle jeg sagt opp i protest!) :ler:

Skrevet

ja, sa de ikke i nytt på nytt at neste gang skulle han finne ugler i mosen?!!

:hoho:

Skrevet

Er virkelig en sånn sak gyldig oppsigelsesgrunn? Et annet spørsmål er jo om man vil jobbe på en arbeidsplass som fortvilet prøver å styrke sitt seriøse image på bekosning av romslighet og humor...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg synes hele saken var hysterisk morsom. Men det ble ikke så morsomt når det viser seg at mannen for sparken. Spøken var jo knallgøy, litt takhøyde skulle man tro at det var......

Det er jo ikke som om han lurte noen med en falsk bombetrussel.......

Skrevet

Det har vel noe med journalistisk integritet å gjøre, at man skal skulle stole på at det de skriver i Aftenposten er sant? Eller at deer redde for at om slikt utvuikler seg ville det stått usanne ting både i aftenp og andre aviser daglig?

Skulle vært interessant å høre fra noen av journalistene her inne hva de synes.

Selv synes jeg det var en morsom spøk og overdramatisering.

Gjest happyending
Skrevet

Jeg syns ikke spøken var noe morsom i grunnen, men at han får fyken for det, det syns jeg er vel drøyt..

Men det er sikkert ikke bare han som har gjort feil i denne saken.. Det burde vel vært gjort en litt bedre research tenker jeg..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes han var morsom.

Uttrykket "Rosinen i pølsa" er et av de teiteste og mest unødvendige uttrykkene jeg noen gang har hørt! :roll:

Aftenposten har driti på draget (for å bruke et annet teit uttrykk).

Skrevet

Jeg syns det var en fantastisk god spøk og ser ikke noen sammenheng mellom Aftenpostens ønske om å være seriøs og deres telefonselgers private spøk på bekostning av en annen avis.

Aftenposten har dummet seg ut her...

Skrevet

Var han telefonselger?? Har visst lest litt fort. trodde han var journalist, jeg. Helt enig med deg Suzy.

Skrevet

Neida han var telefonselger, hadde han vært journalist hadde det vært noe helt annet... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Neida han var telefonselger, hadde han vært journalist hadde det vært noe helt annet...  :wink:

Ja, journalistene (som vedkommende i Dagblabla) får jo faktisk betalt for å lage slike teite saker!

:wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Her åpner seg jo muligheter for mange gode Dagbladoppslag, bare man er litt kreativ:

Slik får DU

Her går Suzy (89) over bekken etter vann!

Fredric Hauge stoppet i tollen med en rev bak øret

Løve ble til skinnfell - VI har bildene

Bjørn solgte skinnet - ble SKUTT

Skrevet

Eller

Blå mann sett i sør med skjegget i postkassa

-Jeg satte bukken til å passe havresekken! (Trøffel står frem)

Gjest Embla s
Skrevet
Det har vel noe med journalistisk integritet å gjøre, at man skal skulle stole på at det de skriver i Aftenposten er sant? Eller at deer redde for at om slikt utvuikler seg ville det stått usanne ting både i aftenp og andre aviser daglig?

Skulle vært interessant å høre fra noen av journalistene her inne hva de synes.

Selv synes jeg det var en morsom spøk og overdramatisering.

Han var ikke journalist i Aftenposten. Han jobbet med telefonsalg for avisen. Dagbladet skrev om saken, mamman hans kjenner noen som jobber som journalist i Aftenposten som skrev om hele historien (at han hadde "lurt" Dagbladet). Dagbladet svarte da med å skrive at "Ansatt i Aftenposten går inn for å lure Dagbladet" eller noe sånt. Dermed fikk han sparken :-?

Skrevet
Han var ikke journalist i Aftenposten. Han jobbet med telefonsalg for avisen. Dagbladet skrev om saken, mamman hans kjenner noen som jobber som journalist i Aftenposten som skrev om hele historien (at han hadde "lurt" Dagbladet). Dagbladet svarte da med å skrive at "Ansatt i Aftenposten går inn for å lure Dagbladet" eller noe sånt. Dermed fikk han sparken  :-?

Flau affære for begge aviser, synes jeg.

Gjest LoisLane
Skrevet

Vet ikke hva som er gæernt med meg, men jeg synes ikke dette var noe morsomt i det hele tatt, jeg.

Og jeg jobber ikke i Aftenposten en gang.

Men jeg er over tredve - det er kanskje der det ligger.

Gjest happyending
Skrevet
Vet ikke hva som er gæernt med meg, men jeg synes ikke dette var noe morsomt i det hele tatt, jeg.

Og jeg jobber ikke i Aftenposten en gang.

Men jeg er over tredve - det er kanskje der det ligger.

Det er vel bare meg og deg.. :S Men jeg er bare 21, så er nok ikke i alderen det ligger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...