Gå til innhold

Knuste glasset på bildet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å kjøpe et eller annet som ligner på glass, noe plastaktig som jeg kan klippe til?

Anonymkode: 4608c...5fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Plexiglass? eller plastglass som Biltema kaller den. Den kan kanskje klippes, men det er bedre å bruke en sag.

Endret av matrobot
Skrevet

Ert en standard-størrelse på rammen, så er nok det enkleste (og kanskje det rimeligste)  å kjøpe en billig ramme i samme størrelse, og bruke glasset /plasten fra denne.

Anonymkode: 622ae...9dc

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ert en standard-størrelse på rammen, så er nok det enkleste (og kanskje det rimeligste)  å kjøpe en billig ramme i samme størrelse, og bruke glasset /plasten fra denne.

Anonymkode: 622ae...9dc

Det går ikke for det er en veldig spesiell ramme med forskjellige størrelser i en så det er nok enklere å ha noe plastikk greier hvis det finnes da...

Anonymkode: 4608c...5fa

Skrevet
8 timer siden, matrobot skrev:

Plexiglass? eller plastglass som Biltema kaller den. Den kan kanskje klippes, men det er bedre å bruke en sag.

Biltema har begge deler, så det ser ikke ut til å være det samme. De har også oppgitt litt forskjellige egenskaper på materialene. 

Anonymkode: d475b...474

Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Stikk innom en glassmester og spør om de kan kutte til glass til deg, er fort gjort og ikke noe særlig dyrt :)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Biltema har begge deler, så det ser ikke ut til å være det samme. De har også oppgitt litt forskjellige egenskaper på materialene. 

Ja, ser det nå. Jeg blander nok begge deler, men jeg er kanskje ikke alene om det ettersom det var plastglass som dukket opp da jeg googlet "plexiglass" :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...