AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Lurer litt på hvor tenårings jenter handler klær og hva som er inn nå. Tidligere har vi kjøpt klær på barneavdelinger men nå som hun er 13 og går i 8. er hun for stor. Anonymkode: fe06f...dd4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer litt på hvor tenårings jenter handler klær og hva som er inn nå. Tidligere har vi kjøpt klær på barneavdelinger men nå som hun er 13 og går i 8. er hun for stor. Anonymkode: fe06f...dd4 Har to tenårings jenter, det går en del i Bik Bok, Gina Tricot, Urban og Carlings, aldri HM, men flere venninner bruker HM. Går mye i gensere fra BIK Bok, Levis fra Carlings og en del klær og sko fra Urban. Men ellers reiser vi et par ganger i året til storbyer som København, London NYC etc , og da shopper de andre klær og merker enn vi har her hjemme. Anonymkode: f8bc3...567
skruf Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Bik bok, HM, Nelly, Weekday, pull&bear, Zara
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 HM, Cubus, Lindex Anonymkode: 80239...b38
Ulrikke Skrevet 4. september 2018 #8 Skrevet 4. september 2018 8.klassingen bruker en del H&M (elsker olabukser derfra, fint for meg, slipper billig unna ) . Ellers er det en del Abercrombie & Fitch og Hollister når vi er i utlandet. Superdry er en annen butikk hun bruker litt. Ellers noen sportsmerker som Fila, Adidas osv. Enn så lenge er hun "happy" med H&M og at det er der "hovedinnkjøpene" gjøres, også har hun noen plagg av de andre jeg nevnte. Dvs, akkurat nå har hun en god del fordi vi reiste en del i sommer og kjøpte billigere der... Men til vanlig er det ikke "merkeklær" det er flest av.... Det hender også hun finner noe hun liker på Cubus, men Lindex duger bare til undertøy i følge henne 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #9 Skrevet 4. september 2018 Bikbok, zara, nelly, h&m Anonymkode: 602f1...4d5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #10 Skrevet 4. september 2018 Urban er lykkenutikken, HM til hverdagsklæra. Anonymkode: 4fa1c...1a5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #11 Skrevet 4. september 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har to tenårings jenter, det går en del i Bik Bok, Gina Tricot, Urban og Carlings, aldri HM, men flere venninner bruker HM. Går mye i gensere fra BIK Bok, Levis fra Carlings og en del klær og sko fra Urban. Men ellers reiser vi et par ganger i året til storbyer som København, London NYC etc , og da shopper de andre klær og merker enn vi har her hjemme. Anonymkode: f8bc3...567 Hvorfor ikke H&M? Anonymkode: 5d73b...f20
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #12 Skrevet 4. september 2018 stedatteren som er 13år kjøper de fleste klærne sine på YME som ligger på Paleet og på Balenciaga nå som den har kommet til Steen&Strøm. Hun kjøper også noe klær på Høyer, Tommy Hilfiger og urban. Anonymkode: b8cc3...103 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #13 Skrevet 5. september 2018 Det er ikke nødvendigvis butikken som er viktig her i hus, men jeg ser at når 14-åringen handler selv går det mye i Fila, Ellesse, Levis og Adidas. Tror ikke du bommer om du kjøper en hettegenser eller en topp fra disse merkene. Anonymkode: 757d9...a73
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #14 Skrevet 5. september 2018 Cubus og HM her.. alle 4 er storfornøyde med klærne fra der Anonymkode: 7ccd1...89f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #15 Skrevet 5. september 2018 Cubus, Bikbok, HM, Gina og byoung. Anonymkode: ec32b...ed9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #16 Skrevet 5. september 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke H&M? Anonymkode: 5d73b...f20 Finner aldri noe fint, og hører diverse om billig arbeidskraft og etikk versting. Mulig ikke BIK BOK er særlig bedre. Men uansett har jeg aldri brukt HM selv, og gjorde det sjeldent til barna når de var yngre. Så de handler aldri der selv heller, mye ræl Anonymkode: f8bc3...567
Krokanis Skrevet 5. september 2018 #17 Skrevet 5. september 2018 Mest på VeroModa, men også Cubus og hm.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #18 Skrevet 7. september 2018 Jenter har mye mer å velge i enn guttene. Til ålreite priser. Min 12åring handler på kjeder som HM, Lindex, Cubus, wow, kappahl. Stedatter på samme alder handler samme steder. 15 åring gutt liker ikke bukser på kjedebutikkene, og falt sin elsk på Jack &Jones bukser. De koster 500kr og stk. Mye dyrere. Anonymkode: db2b1...995
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #19 Skrevet 7. september 2018 Jeg kjøper klær til barna og det er omtrent som dette: Gutt, 15 år. Boardshop, Zalando, Jack and Jones. Jente, 12 år. Zalando, H&M, NewYorker. Begge har klær fra andre butikker, men dette er stedene jeg har oppsøkt de siste gangene ungdommene skulle ha klær. Kjøper til begge på bruktbutikker også. Anonymkode: 1e308...5dd
Simmis Skrevet 7. september 2018 #20 Skrevet 7. september 2018 Gutt snart 15: xxl, hm og urban er vel favorittbutikkene her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå