IronMaiden Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Eg har i noen måneder nå nesten ikke brukt hudpleieprodukter i ansiktet. Eg har hovedsakelig vasket med kun vann, og ikke gjort noe mer enn det. En gang i blant har eg tatt vanlig, mild såpe på en sånn skrubbehanske og skrubbet ansiktet forsiktig, og så brukt en ansiktsmaske etterpå. Huden har føltes bittelitt tørr, men har sett veldig fin ut egentlig. Huden har føltes minst like bra ut som når eg pleide å rense og smøre med krem hver dag. Så er spørsmålet, siden vi nå går mot kaldere tider tenkte eg at eg bør begynne å bruke fuktighetskrem igjen, men hvilken type? Tenker kanskje en som ikke er så veldig fet? Og bør eg begynne å bruke rens også da? Eller skal eg bare fortsette å vaske med vann? Noen som har tips til spesifikke produkter som er dyrevennlige og gjerne også økologiske? 😊
Blingblingtahei Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 https://www.blivakker.no/product/3034776/emerginc-phytocell-cream-50ml den er veldig god på fukt uten å bli blank, trekker fort inn uten å være klissete ønsker du serum i tillegg anbefaler jeg fra exuviance de har også en mild rens som er god uten å tørke ut huden. Jeg renser huden 1 gang om dagen til annen hver dag, vasker ellers bare ansiktet med en klut og vann, syntes det gjør at huden får normalisert seg og er mer i balanse enn den tiden jeg renset 2 ganger om dagen og hadde på toner, serum og krem.
IronMaiden Skrevet 6. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2018 På 4.9.2018 den 18.33, Blingblingtahei skrev: https://www.blivakker.no/product/3034776/emerginc-phytocell-cream-50ml den er veldig god på fukt uten å bli blank, trekker fort inn uten å være klissete ønsker du serum i tillegg anbefaler jeg fra exuviance de har også en mild rens som er god uten å tørke ut huden. Jeg renser huden 1 gang om dagen til annen hver dag, vasker ellers bare ansiktet med en klut og vann, syntes det gjør at huden får normalisert seg og er mer i balanse enn den tiden jeg renset 2 ganger om dagen og hadde på toner, serum og krem. Tusen takk for tips, skal sjekke den ut 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå