AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Ønsker ikke at dette skal ende i diskusjon om kalendere og bortskjemte barn Forsøker å starte tidlig med kalendergavene, men det er vanskelig til gutten. Så jeg lurte på om andre foreldre til gutter hadde gode ideer til små gaver til gutter? (Jenta får endel hårpynt, juggelsmykker som plast-ringer osv, føles lettere å fylle på). Anonymkode: b8840...1f5
Summ Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Biler, bøker, tegnebøker, malebøker, baller, spill, slim, osv. ToysRus har hyller med småting til en billig penge.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 De årene jeg startet tidlig /hadde god tid, delte jeg opp legobokser, og ga noen deler hver dag (særlig disse som bestod av mange figurer / ting som skal bygges, var fine til dette). Ellers var klistremerker, deler til togbanen (også oppdelte esker) Sjokolade på lørdag. Tegneserie på søndag. Pepperkakeformer den dagen vi skulle bake, tversoversløyfe fra HM den dagen vi skulle på Nøtteknekkeren / reisen til julestjernen osv.. Anonymkode: 27acf...673
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå